Sort:  

Ślicznie dziękujemy za ten post.

Jak zwykle wszystko bardzo realistyczne, drobiazgowe, pełne legend, obrzędów, potraw i ciekawych zdjęć. Świetnie się czytało :)

Dziękuję za miłe słowa @assayer i pozdrawiam serdecznie :)

:) Jak zwykle opisane cudownie ....:) uwielbiam czytac Twoje artykuly ... ostatnio mam mniej czasu niz zwykle ale jak tylko moge to wpadam tu i szukam co nowego dodalas ...

Dziękuję Aneto, to na prawdę miłe, motywujesz mnie do pisania kolejnych postów :)
Pozdrawiam wiosennie i czekam na Twoje rysunki i wpisy :) aczkolwiek sama wiem że z czasem różnie bywa ;)

Ja też czekam na wiecej! Bardzo przyjemny tekst.

Czy czujesz się w Grecji jak w domu?

Piękne dzięki :)
Myślę że znalazłam swoje miejsce na Ziemi ale na to złożyło się kilka czynników, pomimo to byłam i jestem Polką :)

Jak zwykle świetnie i ciekawie opisane ;) Pozdrawiam

Dziękuję Daniel, pozdrawiam wzajemnie :)

Nie wyobrażam żeby u nas rozdawano palemki. Pieczywo z anyżem to już nie dla mnie. Strasznie nie lubię smaku anyżu.
Świetny materiał. Coraz więcej wiem o Grecji. Pozdrawiam.

Skoro nie lubisz anyżu to i Ouzo się nie napijesz :P

Odpadają wszelkie anyżówki. Próbowałem - to nie dla mnie. BRRRRRRR.

A w Polsce podobno palmy zakupione poza terenem parafii nie przyjmują wody święconej :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63324.37
ETH 2452.85
USDT 1.00
SBD 2.69