Michael Jackson w mojej głowie - #tematygodnia.

in #polish5 years ago (edited)
Sort:  

W końcu się doczekałem od Ciebie postu o muzyce i nie mogę go podbić PM, dalej jesteś na czarnej liście. Miałaś się z niej wypisać, co się stało że jeszcze tego nie zrobiłaś. :)

Nie wiem tak do końca o co chodzi z tą czarną listą ;)

Napisz może do MK i spróbuj to wyjaśnić

To świetnie, zaraz sprawdzimy :)

I udało się, myślałem że nie pójdzie bo post ma 4 dni, wiem że kiedyś starszego niż 3 dni nie można było podbić

Jak ja uwielbiam muzykę MK!

Ostatnio moja córeczka nauczyła się nowego słówka “dangerous”. Zgadnij jaka piosenkę od razu jej puściłam;)?

Ha ha... super :)

To też mój ulubiony wykonawca. Od najmłodszych lat zbierałam kasety,płyty ,plakaty,fragmenty z gazet.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99