Makaron z mięsem mielonym w greckim sosie pomidorowym.

in #polish7 years ago (edited)
Sort:  

Mi najbardziej mięso mielone z sosem pomidorowym smakuje z makaronem świderkami, ale żona woli spaghetti i zawsze przegrywam :(

Haha... u mnie w domu jest odwrotnie, ja wolę świderki (uwielbiam je) a mąż, jako Grek woli spaghetti. Jeśli ja gotuję to są świderki a jeśli mąż gotuje to pyta, więc najczęściej też świderki :D Ostatnio się wycwanił i jak jedzie na zakupy to kupuje więcej paczek spaghetti niż świderków ;)

I choć nie jem mięsa to i tak na ten przepis ślinka mi leci :)

To danie jest bardzo dobre, to fakt... ale nie bój, mam w zanadrzu sporo równie dobrych i bezmięsnych przepisów kuchni greckiej :)

Z nieba mi spadłaś ten przepis, właśnie miałem szukać przepisu na bolonese na youtube :)

No proszę... do usług :) Smacznego :)

yummy food! i wish I could try some polish dish someday.

:) mmmm czyli Spaghetti w ta czy wewta ..... :) Mieso mielone rzadzi :) ... a jest jakas nazwa Oryginalna Grecka na to danie?

Po Grecku to "Makaronia me kima" (makaronia - makaron, kima - mięso mielone) - i wszyscy wiedzą o co chodzi ;) :D

:) aha, znaczy prosto i smacznie :) wlasnie robie nasze tradycyjne kotleciki mielone...ale przyprawy dodalam dzis z Twojego przepisu ...:) beda kotleciki po Grecku hihihi :) do tego pomidory z cebula :) oczywiscie z dodatkiem fety .... salata w smietanie z czosnkiem :) kalafior na parze, ziemniaczki na parze polane tluszczykiem posypane koperkiem ... i marcheweczka na parze :) ... tak mi sie grecko zrobilo :)

Tobie się zrobiło grecko a ja się zrobiłam głodna jak przeczytałam co gotujesz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64498.18
ETH 3079.08
USDT 1.00
SBD 3.86