KONKURS KULINARNY - OGŁOSZENIE WYNIKÓW (19) I GŁOSOWANIE (20) oraz kilka przemyśleń i planów.

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Nagrody za edycję (18) i (19) wysłane, jeszcze raz gratuluję :)

Ale nas mało, chyba faktycznie wszyscy na wakacjach :)
3 punkty - Serowe roladki z cukinii
2 punkty - Paluszki halloumi z pikantnym sosem jogurtowym
Na siebie nie głosuję bo głupio ;)

A co nas tak mało w tym konkursie? hmm.. i jak mam teraz zagłosować? i co z tym jednym punktem?
no przecież na siebie nie zagłosuję.
Ale niech będzie tak:
3 pkt: @grecki-bazar-ewy
2 pkt: @aguta
Miłego wypoczynku życzę.
Mnie też trochę nie będzie, nieplanowane wyjazdy mi się trafiły i szybszy powrót do Grecji (z czego akurat bardzo się cieszę).

Ano widzisz, czyli dobrze wyczułam że sytuacja jest napięta, końcówka wakacji ;)
Ja też się cieszę że wracasz do Grecji :)

Gratulacje! Było co czytać! ;)

Dziękujemy za wsparcie i kibicowanie :)

Czy mogę 3 x przyznać po 3 punkty czy będzie to okrutne złamanie regulaminu?? :)

No będzie niestety...
Standardowo 3,2,1 poproszę :P

Ale serio ciężko... ;) No dobrze!

3 pkt. Gruszkowo serowa tarta, https://steemit.com/pl-kuchnia/@aguta/tarta-z-serem-plesniowym-i-gruszka-na-konkurs-kulinarny-156eace7556d2
2 pkt. Za roladki, pyszne są, mam dobrą wyobraźnię :) https://steemit.com/polish/@grecki-bazar-ewy/serowe-roladki-z-cukinii-pl-kuchniakonkurs
1 pkt. Paluszki z hallumi (jak ja uwielbiam hallumi, dlaczego jest taki drogi!!?), https://steemit.com/polish/@rita.foodchannel/paluszki-halloumi-z-pikantnym-sosem-jogurtowym-konkurs-kulinarny-20

3 pkt: @rita.foodchannel - Paluszki halloumi z pikantnym sosem jogurtowym.
2 pkt: @grecki-bazar-ewy - serowe roladki z cukini
1 pkt: @aguta - Tarta z serem pleśniowym i gruszką

dzięki! buziaki!

3 pkty @aguta - Tarta z serem pleśniowym i gruszką
lubię ser pleśniowy z gruszką
2 pkty @rita.foodchannel - Paluszki halloumi z pikantnym sosem jogurtowym
halloumi jeszcze nie jadłam, ale kupię ten co ty kupiłaś....
1 pkt Ewa z roladkami z serem.

dzięki serdeczne ;-)

Dzięki! :)

3 pkt @rita.foodchannel - Paluszki halloumi z pikantnym sosem jogurtowym
2 pkt @grecki-bazar-ewy - Serowe roladki z cukinii
1 pkt @aguta - Tarta z serem pleśniowym i gruszką

Dziękuję za głosy!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57292.40
ETH 3073.43
USDT 1.00
SBD 2.32