KONKURS KULINARNY - OGŁOSZENIE WYNIKÓW (15) I GŁOSOWANIE (16).

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Dzięki wielkie wszystkim za dotychczasowe punkty ;)

Hi @grecki-bazar-ewy, I'm @checky ! While checking the mentions made in this post I found out that @naila7896 doesn't exist on Steem. Maybe you made a typo ?

If you found this comment useful, consider upvoting it to help keep this bot running. You can see a list of all available commands by replying with !help.

Dzięki, poprawiłam ;)
Chyba jesteś przydatny...

3 pkt - @sweetsandbeyond - Makaron, pitaja, figi i truskawki z serem ricotta i białą czekoladą
2 pkt - @annaburska - makaron kukurydziany z cukinią, suszonymi pomidorami i czosnkiem
1 pkt - @karolczyk1987 - Tagiatelle z łososiem

Miło mi @mcko! Dziękuję pięknie!

Ciężki wybór, ale cóż....
3 pkt. - @sweetsandbeyond Makaron, pitaja, figi i truskawki z serem ricotta i białą czekoladą
2 pkt. - @karolczyk1987 Tagiatelle z łososiem
1 pkt. - @grecki-bazar-ewy Moja letnia makaronada

Dzięki serdeczne!

3 pkt @naila7894 - Makaron witariański VS wegański
-za Kluski z Wodorostów
2 pkt @annaburska - makaron kukurydziany z cukinią, suszonymi pomidorami i czosnkiem
-za kolor makaronu :)
1 pkt @grecki-bazar-ewy - Moja letnia makaronada
-za kabaczka :)

Ooo dziękuje :)

dziekuje :)

Gratuluję zwycięzcom poprzedniej edycji, a teraz czas na moje głosy:

3 pkt. - @rita.foodchannel - ten dodatek cynamonu faktycznie robi coś wspaniałego ze smakiem :)
2 pkt. - @karolczyk1987 - połączenie łososia i szpinaku, to jest to co lubię!
1 pkt. - @sweetsandbeyond - przepis, z którego szybko nie skorzystam ze względu na trudny dostęp do składników, ale wygląda mi to obłędnie :)

O jak miło, dziękuję bardzo ❣

Dziękuję uprzejmie! Zawsze możesz stworzyć swój własny! Inny, intrygujacy i niepowtarzalny! Życzę powodzenia:)

3pkt @grecki-bazar-ewy - Moja letnia makaronada
2pkt @karolczyk1987 - Tagiatelle z łososiem ( jak nie bylam vege to bylo moje ulubione danie)
1pkt @sweetsandbeyond - Makaron, pitaja, figi i truskawki z serem ricotta i białą czekoladą

Witam wszystkich👋 trudno jest z wyborem, najchętniej wszystkim dał bym po równo punktów ale wiem że to niemożliwe 😏 więc oddam go tylko trzem kuchennym muszkieterom⚔️
3pkt.-@annaburska - makaron kukurydziany z cukinią, suszonymi pomidorami i czosnkiem
2pkt.-@grecki-bazar-ewy - Moja letnia makaronada
1pkt.-@shogunma - Zapiekanka makaronowa

Dziękuje i Pozdrawiam!

Dziękuję za oddanie głosu i pozdrawiam.

Jej 3pkt. aż :) dzięki wielkie

3 pkt @annaburska - makaron kukurydziany z cukinią
2 pkt @karolczyk1987 - Tagiatelle z łososiem
1 pkt @grecki-bazar-ewy - Moja letnia makaronada

Mój wybór w tym tygodniu:

  • 3 pkt - makaron kukurydziany
  • 2 pkt - makaronada
  • 1 pkt - makaron witariański

Trzymam kciuki! Powodzenia:)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58495.14
ETH 2461.74
USDT 1.00
SBD 2.36