Sort:  

3 pkt @naila7894 - barszcz czerwony i ziemniaki z okrasą
2 pkt @shogunma - kulinarne wspomnienia z mojego dzieciństwa
1pkt @mykitchenlab - jabłecznik mojej Mamy

Ewcia, trzymaj sie!

Dziękuję za oddanie głosu i pozdrawiam.

dziekuje :P

3 punkty - @thermomania - wspomnienia o kremie sułtańskim
2 punkty - @naila7894 - barszcz czerwony i ziemniaki z okrasą
1 punkt - @mykitchenlab - jabłecznik mojej Mamy

Dziękuję Ci za głos :)

Dziekuje :)

3 pkt @thermomania - wspomnienia o kremie sułtańskim
2 pkt @mykitchenlab - jabłecznik mojej Mamy
1 pkt @naila7894 - barszcz czerwony i ziemniaki z okrasą

Dziękuję Ci bardzo :)

3 pkt - @shogunma -kulinarne wspomnienia z mojego dzieciństwa
2 pkt - @naila7894 - barszcz czerwony i ziemniaki z okrasą
1 pkt - @mykitchenlab - jabłecznik mojej Mamy

Dziękuję za oddanie głosu. Pozdrawiam.

dziekuje :)

3 punkty @shogunma - kulinarne wspomnienia z mojego dzieciństwa
2 punkty @mykitchenlab - jabłecznik mojej Mamy
1 punkt @naila7894 - barszcz czerwony i ziemniaki z okrasą

Dziękuję za oddanie głosu. Pozdrawiam.

dziekuje :)

Hej, gratuluję zwycięzcom konkursu o kaszach i ziarnach. Oto moje typy w aktualnym konkursie:

@mykitchenlab - jabłecznik mojej Mamy - 3pkt

@naila7894 - barszcz czerwony i ziemniaki z okrasą - 2 pkt

@shogunma -kulinarne wspomnienia z mojego dzieciństwa - 1 pkt

Dziękuję za oddanie głosu i pozdrawiam.

Dziekuje :)

3 pkty krem sułtański @thermomania zdecydowanie :)
2 pkty szarlotka/jabłecznik mamy
1 pkt barszcz z ziemniakami

Dziękuję za taki zdecydowany głos ;)

dziekuje :)

Dziękuję serdecznie za wszystkie głosy! Miło mi bardzo:)
Gotujcie sorgo!

W tym tygodniu wybieram:

Powodzenia!

Dziękuję za oddanie głosu i pozdrawiam.

Dziękuję za głos :)

dziekuje :)

gratulacje dla zwycięzców!

GŁosuję w Konkursie 14 na:
@shogunma -kulinarne wspomnienia z mojego dzieciństwa - 3 pkt
@naila7894 - barszcz czerwony i ziemniaki z okrasą - 2 pkt
@thermomania - wspomnienia o kremie sułtańskim - 1 pkt

powodzenia ! :)

Dziękuję za oddanie głosu i pozdrawiam.

dziekuje :)

Nie ma tu mojego postu konkursowego ;(

moze dlatego ze nie bylo zdjecia z karteczką?

przecież zdjęcie z karteczka nie było obowiązkowe w tym konkursie?

Już dodałam - przepraszam najmocniej!

Ewa teraz to już chyba bez znaczenia bo 11 osób zagłosowało jak mój post nie był jeszcze wymieniony

Na prawdę mi przykro... wierz mi, to nie było celowe. Oprócz Twojego posta nie wymieniłam również wpisu @zwora :(
Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, to jakieś rozkojarzenie spowodowane zapewne wydarzeniami z mojego życia osobistego.

Nie ukrywam że myślę o zaproponowaniu ponownego głosowania... Jestem pewna jednak że tak czy inaczej uda mi się wynagrodzić Wam tą stratę w jakikolwiek inny sposób bo oboje publikujecie dobre wpisy i zasługujecie na uznanie.

Jeszcze raz przepraszam najmocniej...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68694.24
ETH 3284.21
USDT 1.00
SBD 2.77