Sort:  

Niech złożę upvote na Twoje ręce!

Jeśli ktoś chciałby upiec, a jeszcze nie piekł, to polecam się, a zwłaszcza kilka propozycji na początek.

Czekam z niecierpliwością na te cudeńka, które przygotujecie!

Tak tylko dodam, że to jednak będzie 10 SBD a nie 7. Wygląda na to, że do końca tygodnia będzie już dostatecznie dużo.

Pięknie Ci dziękuję w imieniu autorów postów konkursowych :)

Dzięki za upvota i sponsoring!
Fajnie że podrzuciłeś nam swoje poradniki :)

Powodzenia dla wszystkich uczestników konkursu! :)

No tak muszę pędzić po pędzące drożdże. Uwielbiam chlebek własnego wypieku.
Pozdrawiam.

Ewa, było już głosowanie na desery?

Nie jestem Ewa ale odpowiem:) Już się zaczęło.

Widziałam. Jak ja mam wybrać trzy desery...?

Na poczatek proponuję wybrać mój 😉Resztę droga eliminacji;)

A tak na serio - znów trudno wyselekcjonować...

Hmm... A bananowy chleb? Jest to według mnie bardziej ciasto, ale może nazwa trochę zobowiązuje? ;b (Chodzi o taki chlebek bez zakwasu)

Dla mnie może być ale zapytajmy też sponsora tej edycji konkursu ;)
@breadcentric co powiesz na chleb bananowy?

Wczoraj upiekłam chlebek, wieczorem przez ten skwar nadeszły burze, miałam problemy z prądem. Chlebek upieczony ale już po terminie. Szkoda.

Wrzuć i tak, nawet jeśli poza konkursem :)

Oczywiście, wrzuciłam. ;D

Myślę że nie mogę tu narzucać preferencji. Interpretację zgodności z tematem chyba należy w tej kwestii powierzyć głosującym.
Chleb bananowy to wypiek ze słowem "Chleb" w nazwie, więc myślę że można dla niego naciągnąć, nawet jeśli normalny chleb zrobić łatwo i mam nadzieję zobaczyć wiele pięknych bochenków wytrawnych i obawiam się, że ostatni rozgłos dla chleba bananowego na wykopie nie sprawi, że same ciasta będą zgłoszone.

czy nadal mozna dodac chleb do konkursu? bo nie rozumiem do kiedy mozna. bede wdzieczna za odpowiedz.

Tak, można do północy ;) Zapraszam :)

dziekuje juz wstawiam :)

zapomnialam dodac karteczki- to przez pospiech .. Dodalam zdjecie z karteczka w komentarzu - czy bedzie to zaakceptowane? wiec dodalam to w komentarzu czy bedzie to zaakceptowane

Zrób edycje posta i dodaj zdjęcie z karteczką w poście :)
W edycji możesz dokonać zmian w swoim poście.

zrobione dziekuje :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63526.15
ETH 3387.82
USDT 1.00
SBD 2.56