"Jak to z Tematami Tygodnia było" - sztuka (czatowa) czadowa w trzech aktach, w wykonaniu @grecki-bazar-ewy i @jacekw.

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Pięknie to zilustrowałaś, Ewa! Wciąga, jak dobra nowela :D

Blokonowela? Blokczejnnowela? Czejnnowela? ;-)

Loading...

Dzięki Wadero! Ale bez @jacekw nie dałabym rady :)

Oczywiście, brawo @jacekw :)

Świetnie opowiedzieliście tę historie. Dla mnie TT po prostu było jak sie tu pojawiłem i zupełnie nie zastanawiałem się nad tym jakie to duże i wymagające przedsięwzięcie. Sam wiecznie sie spóźniam z pracami konkursowymi, lub po prostu zostawiam pomysły na ostatnią chwilę, by stwierdzić że już za późno, więc TT bywał dla mnie swoistym kuksańcem, co pokazywał mi że słabo organizuję czas. Uzmysłowiliście mi że ten konkurs to bardzo ważny powód, dla którego ta społeczność jest tak niezwykła (pomimo wojenek). Chyba jest to też jakiś jej pomnik wznoszony od małego kamyka do instytucji tak pewnej, że nie trzeba o niej rozmyślać. Gratuluje @lukmarcus 'owi jubileuszu i życzę mu wytrwałości i satysfakcji w jego szlachetnej pracy (serio tak to teraz widzę). Jestem pod wielkim wrażeniem pomysłowości narracyjnej, wykonania i samej historii. Dzięki i pozdrawiam!

Dziękujemy Wilku :)
Bardzo się cieszę, że tak pozytywnie odebrałeś przesłanie naszego wpisu, pracę Marka i sam konkurs TT - bo właśnie o to nam chodziło.

Do zobaczenia w kolejnych edycjach Tematów Tygodnia ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49