Greckie "sofrito" czyli przepyszna wołowina w sosie czosnkowym.

in #polish7 years ago (edited)
Sort:  

Hi! I am not a robot and I just upvoted you! Mniam, mniam, pyszności 😃

Muszę spróbować zrobić coś takiego, tylko problem zwykle jest z dobrą wołowiną.

O, kotek! Dawno nie widziałam kotka ;) Tak, pyszności :) Warto poszukać dobrej wołowiny, wprawdzie z wieprzowiny też wyjdzie dobre jednak w autentycznym przepisie występuje wołowina.

No bo kotki, jak to kotki, chadzają swoimi drogami i są raz tu, a raz tam 😛

Coś słyszałam na ten temat :) Jednak Ty wydajesz się być milszym kotkiem niż ten drugi ;)

Wszystko tu lubię z jednym wyjątkiem..... czosnku nie przełknę :(

No tak, już wspominałaś że nie lubisz czosnku... Bez czosnku też się uda na pewno :) a może dodasz pieczarki? Uwielbiam pieczarki a u nas w Lidlu są właśnie polskie :D

Zrobię z czymś na bank. Mam! Z cebulką.

O! :) A w Twoim szybkowarze będzie gotowe szybciutko :)

Będzie :)

Pochwal się jak zrobisz :)

Ale mi smaka narobilas ..... tylko popatrzec moge .... 3 dzien na POSCIE znowu jestem .... jeszcze troche popatrze i powacham jak bede dla rodziny gotowala ...:)

Jeśli post Ci pomaga to trzymaj się go patrząc i wąchając ;) :)

Pomaga dopoki go robie ... pozniej wracam do starych nawykow :(

Oj, oj... to nie dobrze... Życzę Ci dużo silnej woli i wytrwałości :)

Dziekuje :) .....bede sie starala :)

mięciutkie wolowe w sosiku to same pyszności, upvote, resteemit follow

Wielkie dzięki :) Pozdrawiam z wyspy Korfu :)

Ja też pozdrawiam z wyspy ale o wiele większej i zimniejszej

A gdzie mieszkasz? Masz grecki nick, Dorotea to greckie imię :)

Mieszkam w środkowej Angli wiec daleko od morza tym razem i o wiele zimniej. Mam w planach powrócenie do cieplejszego klimatu ale jeszcze nie teraz. A przypomniesz mi co oznacza Dorotea po grecku ? Pamiętam że Grecji lubili moje imię.xxx

Dorotea i Teodora to imiona greckie o podobnym znaczeniu. Doro to prezent, dar tea to bogini zaś teos to bóg. Dorotea (zdrobnienie Dora) to zapewne nasza polska Dorota i oznacza "dar bogini" a Teodora (w zdrobnieniu też Dora) to "dar boga". Czyli obydwa te imiona oznaczają "dar boży". Bardzo ładne znaczenie imienia :)

Ale pięknie. Dziękuje za świetne wytłumaczenie. dużo wiesz o Grecji zapewnie już dugo tam mieszkasz ?

Nie ma za co :) Cała przyjemność po mojej stronie :)
Mieszkam tu już kilkanaście lat, zadomowiłam się na dobre ;)

Trzeba kiedyś sprawdzić ten przepis!!!Super post -pozdrawiam Słoneczną Grecję z deszczowej Anglii.!!!!

Dzięki :) Sprawdź bo warto! Ty też w Anglii... sporo Was tam polskich steemianów. Przesyłam dużo greckiego słońca, wprawdzie tutaj też popadało ale już jest ok (tylko nie wiadomo jak długo... ;) :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54339.14
ETH 2284.19
USDT 1.00
SBD 2.33