Sort:  

Cudownie, jak tylko zakoncze przygode oczyszczania organizmu z Dabrawska :) skoncentruje sie na jedzeniu wlasnie takich zdrowych produktow ....:) niestety swoich zasobow nie mam bede musiala ufac sklepowym BIO ...

Powodzenia :)

Ewa - wspaniale jest wiedzieć, że dobrze się czujesz na diecie, że masz dużo energii, no i oczywiście, że są efekty :)
Własne produkty to najwyższy poziom zdrowej żywności i chyba tego zazdroszczę Ci najbardziej :)
Cieszę się, ża sama starasz się trochę pokombinować i zamieniać produkty.
Dieta to nie reżim. Można ją dostosować do siebie i iść z nią przez życie, a nie męczyć się do jej końca.

Z tymi sucharkami coś musimy tylko zrobić ;)
Spróbuj może zastąpić je surowymi warzywami lub kiszonkami.
Węglowodany przed snem nie są nam potrzebne :)

Jak Ci smakują potrawy ?

Dziękuję za budujący komentarz, porady i pomoc od samego początku :)

Jak już wspominałam w swoich obydwóch wpisach o diecie, potrawy są na prawdę bardzo smaczne :) Słowo!
Jestem podekscytowana nowymi dla mnie przepisami i gotuję jak zawsze z sercem.
Liczę na to, że i domowa waga łazienkowa bardziej doceni moje starania w tym temacie :D ;)

Pozdrawiam serdecznie :)

PS.: Z sucharkami oczywiście się pożegnam... :(

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60441.03
ETH 3344.59
USDT 1.00
SBD 2.48