Sort:  

Nie zapominaj o nalewkach :)
ja bym poszedł łatwiej:
PL-KUCHNIA

taki tag dla wszystkich będzie oczywisty :) i łatwy do zapamiętania.

I domowym winie, piwie, octach. :)

Podoba mi się #pl-kuchnia i #pl-mniam.

Tak, jak najbardziej :) Napoje i napitki też powinny być.

Wyczuwam entuzjazm ;)

No tak, alkohole i nalewki pominęłam, przepraszam :( Skupiłam się na jedzeniu a przecież zapić czy popić też trzeba :)
(tą kawową według Twojego przepisu będę robić w nieskończoność!)
Też myślałam o #pl-kuchnia, to taki jak piszesz oczywisty tag, wszystko do niego pasuje, nalewki też :)

Tak. Proponuję jako polskiego taga kulinarnego #bigos albo #kaszanka 😂

A σουβλάκι są pyszne. Niestety poza Grecją w bardzo niewielu miejscach tak dobrze smakują.

Niezłe :-)

Klimat robi swoje, suflaki smakują najlepiej w Grecji a bigos i kaszanka w Polsce ;)

pl-mniam, pl-delicje, pl-kulinaria, pl-smaki. To moje robocze propozycje

też wpadłam na to, żeby był tag "pl-mniam :P

pl-mniam - super!

Kto po raz pierwszy użył tagu "mniammm"?

Jesteś pewna?
mniam.png

Myślałam że pytasz o propozycje w komentarzach pod tym wpisem :P

czytałam w tym poście :P

Jestem za takim tagiem. Fajna sprwwa opis lokali bo podróżujemy po Polsce😀

Podróżujemy po Polsce i mieszkamy w różnych miejscach, recenzje mogą być przydatne.

#mniam-pysznosci :P
Ewa, jestem ZA powrotem kulinariów na steemit. Cokolwiek wymyślisz masz mój głos.

Dziękuję @anka i doceniam Twoje zdanie :)

jakoś nie przekonuje mnie to tagowanie pl- ,przy tagach typu art ,design internet to ma sens . Lepiej też się wyszukuje posty. Jednak jest to mało intuicyjne i bardzo utopijne. jedzenie albo gotowanie wydaje mi się być dobre

Przedrostek "pl" informuje że to polski tag, kilka takich tagów już powstało (z tym przedrostkiem znaczy).

Świetna inicjatywa! Jestem za! Tag już dodany do mojego ostatniego przepisu. Pozdrawiam! :)

Pozdrawiam z greckiej wyspy Korfu :)

Jasne, że jestem za! :) nowe tagi są konieczne z uwagi na to, co dzieje się na #polish, a temat jedzenia to jeden z częstszych przez nas opisywanych (no i mi bardzo bliski). Co do nazwy- dostosuje się do tego, co przypasuje większości :)

Głównie to co dzieje się ostatnio na #polish skłoniło mnie do napisania tego posta. Długo nad tym myślałam jednak ostatnie wydarzenia i nasze dyskusje wpłynęły na podjęcie przeze mnie decyzji aby wyjść z taką inicjatywą.

Ja jestem za ;)

Dziękuję za komentarz i głos :)

Jesli przepisy maja byc w jezyku polskim to moze tag - "Kuchnia" ?

Kuchnia-przepisy
Kuchnia-dania [gdzie wrzuca sie zdjecia posilkow czy cos w tym stylu]
Kuchnia-zdjecia [jak wyglada Twoje "srodowisko" pracy]

W sumie to taka luzna koncepcja co przyszla mi do glowy. Ale kuchnia wlasnie jest elementem wspolnym dla tego wszystkiego. No i latwo ja znalezc wsrod polskich tagow bez potrzeby pisania pl- xxxx.

Masz rację, kuchnia jest elementem wspólnym. Dziękuję za komentarz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64622.42
ETH 3518.17
USDT 1.00
SBD 2.46