Sort:  

Dzięki za tę podróż :)) ślicznie! z tego imbiru będzie herbata? czy Grecy czesto go używają?

Miło mi bardzo :)

Nie wiem co będzie z imbiru ale strasznie się cieszę że rośnie. Herbatę z imbirem rodzina dosłała mi z PL ale kto wie... przeszukam internet, może znajdę jakieś pomysły.
Uwielbiam domowe ciasteczka imbirowe, pewnie wypróbuję ze świeżym imbirem.

W moim otoczeniu Grecy nie używają za bardzo imbiru, wolą tradycyjnie bazylię i oregano, ale nie wiem jak jest w innych miejscach.
Korzeń Imbiru w każdym razie jest ogólnodostępny w sklepach więc przy okazji popytam kto i po co go kupuje ;)

Jakże pięknie i zielono!

A u nas jesień słoneczna i ciepła, ale bardzo sucha. W ogrodzie w tym roku nie miałam kani, pod sosnami wyrosło zaledwie kilka maślaków. Za to tak jak u Ciebie mandarynka, tak u mnie zaszalała wiśnia - kwitła drugi raz.
W ogródku wyrosło mi drugie pokolenie kopru i rzodkiewek - wszystko samosiejki. I tak - tego i u mnie jeszcze nie grali. :)

No to masz tego roku grecką jesień w ogrodzie ;)
Mój bez lilak też myśli że to wiosna, szok!

Pozdrawiam serdecznie :)

Ja robię mojemu mężowi herbatę z imbirem i stawiam go na nogi jak jest przeziębiony ...polecam.....:)Ja nie mogę bo mnie gryzie w gardle.....
Pozdrawiam

super tam masz! :)
u nas zawsze na aksamitki mówiono smrodziuchy, nie wiem czemu :P

Dzięki :)
(weź kwiat aksamitki do ręki to się przekonasz czemu :D )

Czyli smrodziuchy smierdzą 😎😎

Jak ja zazdroszczę takiego ciepła i takiego klimatu.
Kocham lato , kocham ciepełko ...
I chociaż w tym roku w Polsce jest wyjątkowo ciepło
to i tak z klimatem nie dorównamy Grecji , niestety ...

To prawda, ciepełko jest cudowne... pozdrawiam więc cieplutko :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63