You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kryptowaluty i Blockchain - Tematygodnia

in #polish6 years ago

No właśnie mnie też zawsze ciekawiło zainteresowanie ludźmi szitcoinami w stylu Piesełów i tym podobnych. Rozumiem, że cześć z nich to takie Karole Krawczyki Internetu - szukają wszędzie możliwości zarobku, ale reszta? Z czego się to bierze? A może to Karolów jest aż tylu?

Sort:  

Moim zdaniem z chęci dużego zarobku. Kup coś tanio i sprzedaj drogo nawet nie patrząc czy to ma sens. Stąd dascoin tyle trzepie na głąbach

ja pamiętam, że jakoś w 2013-2014? bawiłem się doge jak pół wykopu. Nakopałem, nakupiłem, pograłem w ruletkę. Zapisałem portfel - ostatnio na to spojrzałem... wszystko poszło gdzieś na giełdę, zapomniałem przelać z powrotem, wtedy było to nic nie warte... teraz miałbym przyjemny grosz na inne inwestycje.

Jak stawiasz na jakąś popularną walutę to możesz się liczyć z wzrostem 10-15 krotnym. Jak stawiasz na jakaś nową i tanią walutę to możesz na niej zarobić 800 krotność wkładu nawet (jeśli okaże się sukcesem).

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62625.86
ETH 3333.11
USDT 1.00
SBD 2.47