Zagrać za krypto

in #polish6 years ago (edited)

Zagrać za krypto

Nie mam żadnego doświadczenia w obstawianiu meczy, czy innych sportowych rozgrywek.
Hazard to nie moja bajka ale gdy dowiedziałem się o krypto walucie, do tego stworzonej, to pomyślałem że spróbuje. Zakupiłem trochę ESBC, na crex24 i wstawiłem ja w udziały w masternode na simple pos pool. Teraz jestem zabezpieczony w razie wtopy podczas obstawiania, bo masternoda mi nalicza.

Jak widać na skrinie, to ESBC stoi dość wysoko w rankingu masternod, na stronie masternodes.online - https://masternodes.online/
Volumen też nawet niczego sobie, co wróży dobrze tej krypto walucie.

A o to moje pierwsze efekty i pierwsza wygrana w życiu na takich stronach, gdzie obstawia się rozgrywki sportowe.

Tak wyglądają naliczenia z udziałów w masternode, na simple pos pool. Mam 12 udziałów gdzie jest 10 sztuk ESBC w 1 slocie.

Wszelkie linki znajdziecie pod filmem na Youtube, a w razie pytań piszcie do mnie. Co pewien czas będę pokazywał efekty kopania ESBC i wygranych jak się uda.

Zapraszam do oglądania i dzięki za fajne opinie !!!

Wszelkie linki pod filmem na YouTube

2HeX3Zi2vTf1hdhd623FQDTJEN17ez62MP9tJLkpLeNupadTxfpY6h6hU8yM2YitMDZ1f.gif

bedankt10.gif

Sort:  

Hi, @gradzio!

You just got a 0.01% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63818.94
ETH 2624.28
USDT 1.00
SBD 2.78