Sort:  

Jeśli chodzi o samą kompozycję to całkiem spoko, ale muszę się przyczepić do aspektów technicznych, a dokładnie chodzi o miks i jakość dźwięków instrumentów, bo tutaj jest trochę do poprawy.

Z jakiego DAW'a i wtyczek korzystałeś przy tworzeniu tego utworu?

Z keybordu zgrałem muzykę na pendrive'a i w programie Audacity wyeksportowałem dźwięk do formatu AIFF.

Bardzo mi się podobało. Jestem mile zaskoczony. Takie klimaty właśnie lubię.

A jak jest z jakością dźwięku?

Niestety żadnym specjalistą nie jestem by to ocenić :) Ja się tylko delektuje utworem. Ale jako laik nie slyszę żadnych "przeskoków", nakładanie się dzwięku czy "głośniej z prawej, niż z lewej". Wbijam słuchawki, zamykam oczy i słucham. I brzmi bardzo dobrze :)

Congratulations @gradmusic! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @gradmusic! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64690.76
ETH 3423.64
USDT 1.00
SBD 2.51