SIEMA wszystkim! Od czegoś trzeba kiedyś zacząć !

in #polish6 years ago (edited)

19420826_10155425871119322_5909022194132042101_n.jpg

Celem profilu jest dzielenie się pasjami, wspólne dokształcanie swoich umiejętności i poszukiwanie nowych ścieżek rozwoju.

Kilka słów o mnie

Jestem 25- letnią absolwentką studiów licencjackich na Uniwersytecie Szczecińskim kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Swoją pasję do dziennikarstwa odkryłam już w liceum, gdzie byłam redaktorem naczelnym gazetki szkolnej. Na studiach miałam praktyki w biurze prasowym Pogoni Szczecin i pisałam artykuły na stronę internetową. Później pracowałam w szczecińskim czasopiśmie. Jednak małe wynagrodzenie jakie zazwyczaj mi proponowano za tego typu pracę zmusiło mnie do szukania innej.

meeeee4.jpg

Z racji tego, że między czasie dużo pracowałam w agencji reklamowej, jako hostessa, później jako koordynator hostess. Dostałam pracę jako koordynator merchandiser’ów Byłam odpowiedzialna za dwa województwa i miałam ponad 100 osób pod sobą, obsługiwałam ok. 50 hal. Istny kocioł, telefon dzwonił 24 na dobę, cały czas jakieś niezgodności. Wytrzymałam tak cztery miesiące i uznałam, że muszę zrezygnować. Do tego dostałam o wiele lepszą propozycję, więc długo się nie zastanawiałam nad zmianą zajęcia.
Obecnie pracuję w pośrednictwie pracy, które dopiero stawia swoje pierwsze kroki i szczerze nie wiem co z tego będzie. Zaczynam się zastanawiać czy w ogóle nadaję się do jakiejś pracy. Dlatego ten portal to dobry pomysł, żeby poćwiczyć sobie trochę mózg i wyklikać w klawiaturę, to co mam na myśli.

Chwilę zastanawiałam się z czym mogę się z Wami drodzy użytkownicy Steemit’a podzielić. Wymyśliłam, że w każdy dzień tygodnia będę wstawiać artykuł o innej tematyce, która jest mi bliska i która mam nadzieję Was również zaciekawi.

Tak więc: Poniedziałek będzie podsumowaniem minionego tygodnia, będę umieszczać tzw. prasówkę, czyli przegląd najciekawszych wydarzeń. Często przeglądam co dzieje się na świecie. Uważam, że dobrze wiedzieć niektóre rzeczy i będę tu umieszczać bardzo okrojone najważniejsze wydarzenia, jakby ktoś przegapił poprzedni tydzień.
Taki tydzień...

We wtorki będę się z Wami dzielić tematem mojej pracy licencjackiej, pojęciem perswazji. Szeroko postrzegana perswazja według literatury, praktyczne wykorzystanie perswazji oraz jak perswazja może pomóc w codziennym życiu.
Ajzawsrep

Środy będą dla mnie ulubionym dniem ( w końcu to mały piątek) i będę pokazywać Wam najpiękniejsze miasto w Polsce, jakim jest Szczecin. Miasto, w którym się urodziłam, dorastałam, żyję i mam nadzieję, że będę tu mogła mieszkać jak najdłużej. W tym “cyklu” artykułów pokaże Wam dlaczego tak uważam i jestem przekonana, że nie będziecie mi się dziwić. Pokażę zagmatwaną historię miasta, dużo zdjęć i miejsca jakich nie ma nigdzie na świecie.
Szczecin pachnący czekoladą…
index (3).jpg

Czwartki, przy popołudniowej kawce będę Wam polecać jakie artykuły według mnie warto przeczytać. Każdy z nich będę krótko opisywać i umieszczać źródło skąd pochodzi. Gazety, które czytam : Focus wszystkie rodzaje, National Geografic, Wiedza i Świat,Coachnig
Przedruki z prasy/ warto przeczytać

Piątek, piąteczek - koniec roboczego tygodnia, warto wypocząć przy dobrym, zapomnianym filmie. Dlatego takie filmy będę dla Was recenzować, nie koniecznie popularne, nie koniecznie nowe, nie zawsze idealne, ale takie, które mają jakiś przekaz.
Zapomniane filmy

Sobota (dzień wiadra i mopa) czas na wychillowanie i odpoczynek mózgu, dlatego to dobry dzień na koniec internetu, czyli dziwne, zaskakujące i niespotykane rzeczy, jakie można znaleźć w internetach.
Koniec internetu

I to by było na tyle, w niedzielę, odpoczynek. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje artykuły, zdjęcia i grafiki.

Miłego dnia !!
tenor.gif

Sort:  

Witaj :) Wzbudziłaś moje zainteresowanie tym powitalnym postem. Jestem bardzo ciekaw Twoich artykułów. Na pewno najchętniej będę czytał piątkowe teksty (uwielbiam filmy!), ale z resztą też się chętnie zapoznam. Można chyba śmiało powiedzieć, że jesteś zawodowcem w pisaniu artykułów, tak więc liczę że sam się sporo nauczę czytając to co napiszesz.

Pozdrawiam i życzę powodzenia!

PS. W technikum piastowałem stanowisko zastępcy redaktora naczelnego szkolnej gazetki, tak więc coś nas łączy :D

Hej, z tym zawodowcem to bym nie przesadzała. Zaczęłam się zastanawiać czy to dobrze, że napisałam o swoim wykształceniu, bo teraz każdy błąd będzie widziany podwójnie haha, ale trudno.
Też uwielbiam filmy i postaram się, żeby było ciekawie. A stanowisko redaktora, choć w gazetce szkolnej, dużo mnie nauczyło :)
Pozdrawiam, dziękuję i również życzę powodzenia!

Cześć,
będę miał na Ciebie oko ;) pozdrawiam @mastek

Hej,
mam się bać? pozdrawiam

To chyba podryw :D

Witam na Steemicie:) Zapowiada się ciekawie, aż sobie pofollowuje.

Pozdrowienia!

Dziękuję, mam nadzieję, że na zapowiedziach się nie skończy :) Pozdrawiam

welcome on board

hello :) have a nice day!!!

Z niecierpliwoscia czekam w takim razie na kazda środe [moje miasto takie piękne] :)

Najpiękniejsze na świecie!

Cześć :D
Powodzenia w pisaniu, chętnie poczytam i mam nadzieję, że mi się spodoba.

Cześć, również mam taką nadzieję :)

Witaj na Steemit, życzę powodzenia

Miło mi, dziękuję :)

Witam na steemit✋

Witam, witam :) Mam nadzieję, że Ci się u mnie spodoba. Pozdrawiam :)

Hey ;)
Dużo tego pisania zapowiadasz :P
Miło Cię poznać i powodzenia ;)

Hej, mi również bardzo miło Cię poznać:) Dziękuję!

Congratulations @gosikoz! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66361.02
ETH 3462.04
USDT 1.00
SBD 3.20