Podróże małe i duże

in #polish6 years ago

Przechwytywanie.PNGNiedługo minie rok od kiedy zacząłem inwestować w krypto. Z racji tego postanowiłem sprawić sobie mały prezent.
Jak już wspominałem, trenując street workout miałem zaszczyt poznać kilka osób, z któymi konkurowałem. I jedną z nich był Lionel, który niechybnie przegrywał ze mną zawsze o 1 pkt :D
Jednakże sport to nie tylko rywalizacja ale także przyjaźń i otwarte furtki w innych państwach.
Z racji tego postanowiłem się wybrać do Paryża. Za nocleg nie płacę nic, bo będę spał u niego, tak więc jedyny koszt jaki muszę pokryć to przejazd z Pabianic do Warszawy, lot oraz podróż z lotniska, które znajduje się 75km od Paryża.
Coś czuje, że to będzie piękna przygoda :)
Podobno podróże kształcą. Mnie przede wszystkim często wzruszają i mam nadzieję, że będzie i tak tym razem.

Jeżeli mamy tu jakichś Steemian z Paryża to chętnie się spotkam na miejscu
Przechwytywanie.PNG

Dla zainteresowanych profil Lionela na instagramie. Nie dość, że wygląda to jest niesamowicie silny i na ten moment nie miałbym z nim szans:
Instagram Lionela

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63036.79
ETH 3067.42
USDT 1.00
SBD 3.82