Aktywna sobota

in #polish6 years ago

Witajcie. Ostatnio zacząłem głębiej interesować się rzeczami związanymi z tradingiem. W związku z tym chciałbym zawrzeć w tym poście kilka materiałów, które staną się pomocne, dla osób które chcą zdobyć trochę wiedzy.

  • Na pierwszym miejscu polecam wykłady tematyczne Rafała Zaorskiego, które znajdziecie na tym kanale
  • Zacząłem również interesować się samą psychologią. Na ten moment mogę polecić Wam dwie książki:
    Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym - Daniel Kahneman ,
    Krótki kurs samoobrony intelektualnej - Normand Baillargeon
  • Jeżeli jesteś inwestorem krypto to z mojego punktu widzenia warto zainteresować się dwoma pozycjami:
    Chainlink
    Quarkchain.

Miłego weekendu kochani :)
31952440_2014527568619004_5364003120038805504_n.jpg

Sort:  

Małe sprostowanie. Podlinkowałeś kanał YT Stock Jam Session, który skoncentrowany jest na rynku akcji. Najwięcej materiałów Rafała można znaleźć na głównym kanale Trading Jam Session https://www.youtube.com/channel/UCtgkij_zW8jUoGrpl8nCkhQ/search?query=zaorski

W tradingu psychologia i cwaniactwo jest najważniejsze ;) cała reszta, włączając w to analizę techniczną, to ezoteryka ;)

Powodzenia!

Jasne, w momencie publikacji zdawałem sobie sprawę z tego, że Rafał ma osobny kanał, jednakże na razie przerobiłem tylko te materiały ze stock'a. Z trading Jam większość nowych.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63466.72
ETH 2683.95
USDT 1.00
SBD 2.80