Trening przed wigilią czyli kapusta z grochem 😋

in #polish6 years ago

20181129_161244.jpg

Heloł heloł 😇

Jak widać kuchnia Godlovera działa na pełnych obrotach na 4 palnikach (hehe) Robota idzie dosłownie pełną parą, ale zbalansowana wolnym ogniem, bo musi być spokojnie, dokładnie i smacznie 😋
Tylko jeden z tych garnków nie bierze udziału w projekcie treningowym (ten z zieloną zawartością hehe) ponieważ jemu dane będzie posłużyć za pożywienie w innym smacznym daniu.

Skład przedstawia się następująco:

  • 1 kg kapusty kiszonej
  • 0,5 kg grochu połówek (wcześniej namaczanych przez noc)
  • 2 średnie czerwone cebule smażone na maśle klarowanym wraz z 3 dużymi pieczarkami

20181129_162221.jpg

Po 40 minutach odsączyłem wodę z kapusty zostawiając szklankę i wsypałem ją na patelnie do zasmażonej cebuli razem z średniorozgotowaną fasolą. Posoliłem, popieprzyłem i dokładnie wymieszałem dodając tę odstawioną wcześniej szklankę z wodą z kapusty. A że jak widać na zdjęciu składniki wręcz wysypywały się z patelni musiałem podzielić składniki w 2 naczyniach, żeby móc je bezpiecznie wymieszać 😉😊 Taka sytuacja hehe

20181129_163723.jpg

A oto efekt końcowy tego mieszania, a mianowicie pyszna kapucha zasmażana z grochem 😋

20181129_163730.jpg

Pachnie wigilią i smakuje wigilią, a i ilość też wskazuję na świąteczny nastrój obfitości, za co z całego serca Dziękuję Bogu 😇

Pozytywnie pozdrawiam😇💗🍀
See you in a bit👍

Sort:  

Uwielbiam to danie, ale u mnie w rodzinie je się je w formie mielonej plus do kapusty i grochu wlewa się wszelakie sosy ze smażonego / pieczonego mięsa. Nigdy nie miałam okazji spróbować tej "tradycyjnej" wersji :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63635.72
ETH 2597.20
USDT 1.00
SBD 2.91