Jura Krakowsko-Częstochwska 7 days challange. Dzień 1

in #polish6 years ago

Heloł holoł 😇 Zauważyłem u pewnego kolegi po fachu na blogu bardzo ciekawy challenge dlatego zainspirował on mnie do tego by się również dołączyć to tej wspaniałej inicjatywy😉 Dziękuję i pozdrawiam @wrestlingworld

20181212_152531.jpg

A oto pierwsze zdjęcie które przedstawia piękny staw w środku lasu( jeden z wielu w tej pięknej Jurajskiej okolicy)

Być może i Wy zechcecie dołączyć się do tego chellange-u i podzielicie się z użytkownikami Steemit swoimi pięknymi zdjęciami z Waszych wypraw 😉
Gorąco zachęcam i pozdrawiam💗

Sort:  

A ja się zainspirowałem wcześniejszym konkursem jesień w sepii. I dlatego postanowiłem wrzucać zdjęcia codziennie przez tydzień.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63033.54
ETH 2434.49
USDT 1.00
SBD 2.54