Filmy które wzbogacą Twoje życie :-)

in #polish6 years ago

Moi Drodzy Czytelnicy :-)

Dziś mam zaszczyt przedstawić Wam kilka filmów, które łączą rozrywkę z prawdziwym, pozytywnym przekazem oraz wzbogacają w wiedzę, która pozwala spojrzeć na życie oraz świat ze znacznie szerszej perspektywy.
Do każdego filmu dodam tylko króciutki opis, byście sami mogli dokładnie zgłębić, odczuć i ocenić treści owych produkcji, jakie Wam przedstawię.
Zaczynajmy!

  • Siła Spokoju

Siła spokoju.jpg

Jest to film przedstawiający historię pewnego sportowca, który spotyka na swojej drodze wspaniałego duchowego mistrza i jest przez niego prowadzony w przezwyciężaniu swoich lęków i ograniczeń stworzonych przez ego. Film ten to mieszanka motywacji, rozwoju osobistego oraz duchowego.

Uczciwy oszust

kłamca.jpg

Dokument, którego celem jest zdemaskowanie wybranych osób podszywających się pod uzdrowicieli oraz medium. Wspaniały iluzjonista Randi, który jest głównym bohaterem tego filmu jasno daje nam do zrozumienia, jak opanowane do perfekcji triki iluzjonistów są wykorzystywane do manipulowania i oszukiwania na ogromną skalę.

What the Bleep Do We Know

fizyka.jpg

Film ten przedstawia jak wygląda świat w oparciu o najnowsze odkrycia fizyki kwantowej. Przeplatany jest komentarzami naukowców oraz nauczycieli duchowych, a opisane w nim eksperymenty mogą wprowadzić Was w wielkie zdumienie. Oglądając go nasuwa się wniosek, że możliwe jest naprawdę WSZYSTKO :-)

Jestem na TAK

jestem na tak.jpg

To doskonała pozytywna komedia z Jimem Carrey'em w roli głównej, której przesłaniem jest zobrazować jak wiele możemy zyskać w życiu, gdy mówimy mu "tak" otwierając się na nowe doświadczenia a porzucając utarte schematy oraz stagnację.

W pogonii za szczęściem

w pogoni za.jpg

Historia oparta na faktach, która przestawia drogę do szczęścia i sukcesu mężczyzny, który na początku stracił wszystko, lecz dzięki swojej ogromnej motywacji i determinacji zrealizował swój wielki cel.

Drodzy Przyjaciele, zachęcam Was, abyście w komentarzach dopisali swoje własne propozycje filmów, które wywarły nas Was pozytywne wrażenie i są warte obejrzenia, ponieważ wniosły dużo światła w Wasze życie. Mile widziane są także komentarze odnośnie filmów wymienionych przeze mnie, ponieważ ciekawi mnie Wasza opinia na ich temat. A wszystkich tych, których zainteresowałem wyżej wymienionymi filmami życzę samych pozytywnych wrażeń podczas seansów :-)

Pozytywnie pozdrawiam :-):-):-)

Sort:  

Świetny pomysł na post, Braciszku. Ja oglądałam Siłę Spokoju i What the Bleep Do We Know. Bardzo duże wrażenie na mnie wywarły. Gorąco polecam. Dodałabym jeszcze Sekret.

Brawo Ty Kochana Siostrzyczko :-) Bardzo Dziękuję za pozytywną opinję oraz propozycję filmu. Sekret to był pierwszy motywacyjny film który obejrzałem;-)

Ogólnie bardzo rzadko oglądam filmy ;-) żadnego nie widziałem , nie mam czasu ';-) pozdrówka

@dronojad Z całego serca życzę Ci dużo,dużo czasu na dowolny cel ;-) Dziękuję i również Pozytywnie pozdrawiam :-)

Świetne zestawienie, bardzo dobry wpis!

Siłę spokoju mam zamiar od dawna obejrzeć, czeka na swoją kolej. Jestem na TAK i W pogoni za szczęściem widziałem również uważam, że są to bardzo dobre filmy, warte polecenia. Zwłaszcza ten drugi jest bardzo motywujący i pozwala popatrzeć na swoje życie trochę inaczej niż zwykle.

Pozostałe filmy dopisałem do swojej listy "do obejrzenia".

Tytuły, które mi przychodzą do głowy to: Choć goni nas czas, klasyk To wspaniałe życie, genialne Wszystko za życie, arcydzieło Życie jest piękne, Stowarzyszenie umarłych poetów.

@kusior Bardzo Dziękuję i Pozytywnie Pozdrawiam :-) Gorąco polecem wszystkie te filmy :-) Dziękuję za Twoje propozycje filmów,koniecznie je obejrze a zacznę od dziś :-)

dzięki za Twoje propozycje!
pozytywnych filmów nigdy za wiele :)

@kusior mi przypomniał jeszcze jeden tytuł z życiem :))
"Chce się żyć" (z 2013) - bardzo wartościowy

albo "chłopiec w pasiastej pidżamie" albo (lecąc skojarzeniem o chłopcach w tytule :)
"Był sobie chłopiec" (2002)
albo najnowszy o chłopcu: "Cudowny chłopak" (wonder)
zostają w głowie, dają do myślenia.

Wymienione przez Ciebie filmy oprócz "Cudownego chłopaka" widziałem i również uważam, że są bardzo wartościowe.

@rozku Proszę bardzo i ja również Dziękuję za Twoje propozycje :-)

Dzięki za krótką recenzje! Napewno dodam do listy "nie oglądane"

Proszę bardzo @jozef230 Cieszę się żę Cię zainteresowały :-)

Ja lubię jeszcze Skazani na Showshank i Zielona Mila, wg mnie mega filmy:) pozdrawiam:)

Ogladalem tylko "yes man" i jest to super komedia. Reszty nie widzialem :)

@godlover bardzo cenię sobie filmy, dzięki którym mogę poznać świat, poszerzyć horyzonty, nauczyć sę czegoś, stąć się w jakiś sposób lepszym człowiekiem. niestety większość raczej zaśmieca tylko nasze umysły i karmi agresją, nienawiścią i tak dalej.

więc bardzo dziękuję ci za te propozycje, na pewno obejrzymy razem z mężem w wolnej chwili, brzmią ciekawie. na pierwszy ogień pójdzie chyba Yes Man ;)

w pogoni za szczęściem oglądałam, cudowny film...

Bardzo proszę @mykitchenlab :-) Podzielam Twoje zdanie na temat tego by nie zaśmiecać umysłu dlatego też zrezygnowałem z oglądania anime które tak bardzo lubiłem oraz serial "Gra o tron" także poszedł w odstawke chociaż tak bardzo go lubiłem ale ze względu na brutalność odrzuciłem go. Cieszę się że lista przedstawiona przeze mnie Cię zaciekawiła :-)

@godlover kiedyś myślałam, że weekend bez filmu to nie może byc dobry weekend iże bez telewizora żyć się nie da (no chociaż żeby trochę pooglądać!) jest zupełnie odwrotnie. taka wolnóść - w ogóle nie tęsknię :) a ty masz tv?

naprawdę cieszę się, że jest więcej ludzi na świecie, którzy myślą w ten sposób . niech nas będzie więcej :)

Bardzo cieszą mnie Twoje słowa :-):-):-) Tak to też jest moim życzeniem serca żeby Miłość wzięła góre i wierzę że tak będzie i stopniowo już czuję te zmiany.Miałem kiedyś taki czas w życiu gdzie patrząc na całe te zło wyrządzane przez człowieka na Ziemi uważałem iż zwierzęta są bliżej Boga i natury i człowiek się tak zagubił że przestałem w niego wierzyć ale sytuacja ta dzięki Bogu uległa zmianie i teraz jestem przekonany że ludzie powrócą na dobrą drogę i znów połączymy się ze zródłem Bożej Miłości i będziemy trwać w szczęsciu i harmonii :-) A co do TV to już od około 3 lat wogóle nie oglądam tego pudła.Madia mają najwiekszy wpływ na nas .Bombardują nas takimi śmieciami że ja podziękowałem za to.Oglądam tylko czasem na necie jakieś wartościowe filmy ale też żadko gdyż większośc czasu wolę jednak spędzać aktywnie :-) Pozytywnie pozdrawiam:-)

Dziekuje Godloverze za ciekawa liste:) Dla mnie "What the bleep Do We Know" jest niesamowity!!! Ogladalam go kilka razy i wiem, ze jeszcze bede ogladac. Za kazdym razem odkrywam w nim nowe, wrecz transformujace mnie rzeczy, za kazdym razem czuje, ze moje horyzonty sie poszerzaja. Dziekuje za przypomnienie o tym filmie:)

Always happy to help Dear @ewriel :-)

What the Bleep Do We Know tego nie widziałem więc mam co oglądać na dzisiejszy wieczór :D

Gorąco polecam :-) A wręcz daje gwarancje satysfakcji :-)

obejrzany :)

@mycoolway i jak Ci sie podobal?:)

czegoś mu brakowało bo sporo informacji zapomniałem już ale też bardzo dużo wiedziałem oglądając i wiele przykładów choćby wpływ obserwatora na obserwowany obiekt już znałem może dlatego nie utkwił mi tak w pamięci ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56095.11
ETH 2533.38
USDT 1.00
SBD 2.23