You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Zapytaj niedźwiedzia]- zapowiedź nowej serii

in #polish6 years ago

Ja bym się kurder pobawił w porównywanie dinozaurów - może nawet na zasadzie testów porównawczych samochodów. Taka aktywnośc jest, w mojej ocenie tak samo głupia jak i mądra, co , samo w sobie już straszliwie mnie kusi. Jeśli, jakimś cudem, ten temat nikogo nie urzeknie, to chyba zrobię z tego hermetyczną i nieczytaną serię, gdu tylko skończą mi się kreskówki. Dla osób ,które szanują sobie swoją mezozoiczną ignorancję mam jeszcze temat zastępczy: odświeżona, przedszkolna filozofia klasyczna, czyli potencjalne pojedynki przedstawicieli grup zawodowych - "kto by wygrał - ratownik Gopr, czy ratownik Wopr? strażnik miejski, czy kominiarz?". Już czuję te emocje!

Sort:  

Spodobała mi się bardzo idea zestawia 2 poglądów od razu na wespnie z pewnością to wykorzystam... podejrzewam że już za 2 tygodnie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61869.35
ETH 2414.51
USDT 1.00
SBD 2.63