You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przyczyny słabości mężczyzn.

in #polish5 years ago

Nie wytłumaczyłeś, jaki jest ten męski wzorzec i teraz tylko wszystkim przykro, że nie ten, który oni naśladują :D Jak dla mnie, to wszystko co robie jest męskie bo jestem chłopem, zresztą to samo tyczy sie kobiet - nie wiem, co jest kobiece, wiem tylko co mi sie podoba w kobietach, ale przypuszczam, że to nie musi byc to samo.
Wobec siłki, bogactwa i gotowania - bywają rzeczy trudniejsze i jeśli ktoś się tym przejmuje, to ma potencjał, bo to jednak świadczy o jego wrażliwości :D
Integruje się z ludźmi, których lubię bądź mam podobne zainteresowania a nie dlatego, że mamy te same genitalia. Co ja jestem? Feministka? Będę potrzebował grupy wsparcia, to wolałbym żeńską niż męską - Lepiej pachnie.
A tak poważniej, to opisałeś tu jakieś bardzo niezdrowe relacje, a one uzależniają bo robią huśtawke adrenalinową. Fajnie jest nie być w niezdrowej relacji, niezależnie od tego, czy czyimś wzorcem jest Lessie, Pikachu, czy Kung Fu Panda. To nie aż tak ważne chyba

Sort:  

Cierpliwości o męskim i kobiecym wzorcu jeszcze będzie kiedys wpis, tak samo o tym co jest kobiece, a co męskie.
Cieszy mnie, że masz swoje zdanie to się ceni.
Niestety trzeba takie rzeczy poruszać bo mało kto o tym mówi, a powinno się by budować świadomość społeczeństwa.
O "huśtawce adrenalinowej" chętnie kiedyś napisze dziękuję za pomysł na nowy wpis.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61926.98
ETH 3060.91
USDT 1.00
SBD 3.79