WWE Extreme Rules 2018 - moje typy

in #polish6 years ago

Dzisiaj w nocy odbędzie się kolejne PPV federacji WWE, Extreme Rules. Karta jednakże nie jest adekwatna do nazwy, ponieważ brakuje walk ze stypulacjami. Jednak fani oglądający WWE mogą już być do tego przyzwyczajeni.

Sin Cara vs. Andrade “Cien” Almas

image.png
Pierwsza walka z Kickoff. Tutaj nie mam raczej wątpliwości, że Almas zwycięży. Jest to jego pierwsze PPV od czasu promocji z NXT i federacja nie podłoży go tym bardziej, że Sin Cara jest nisko w hierarchii.
Mój typ: Andrade “Cien” Almas

The New Day vs. SAnitY (Tables Match)

image.png
Szczerze mówiąc byłem zdziwiony, że ta walka trafia do Kickoff, ponieważ ma ona potencjał na coś dobrego. Dla SAnitY jest to pierwsza walka na PPV od promocji z NXT. Liczę na dobre widowisko i podłożenie się przez The New Day.
Mój typ: SAnitY

Finn Bálor vs. “Constable” Baron Corbin

image.png
Ten program jest praktycznie o nic. Bálor powinien walczyć o wyższe cele niż otłukiwać się z Corbinem o pietruszkę. Myślę, że przenosiny na SmackDown mogłyby mu pomóc. Swoją drogą ciekawe czy otrzyma kiedyś swój rewanż o pas Universal.
Mój typ: Finn Bálor

Raw Tag Team Champions “Woken” Matt Hardy & Bray Wyatt vs. The B-Team

image.png
W ostatnich tygodniach The B-Team był dosyć mocno promowany wygrywając solowe pojedynki z mistrzami. Jednakże służyło to bardziej podbiciu ich wiarygodności jako pretendenci niż miałoby zwiastować zmianę posiadaczy tytułów. Chociaż po WWE można się spodziewać wszystkiego. I właśnie przez to skłaniam się ku niespodziance i zmianie mistrzów.
Mój typ: The B-Team

SmackDown Women’s Champion Carmella vs. Asuka

image.png
No i mamy pierwszą walkę kobiet w karcie. Nie spodziewałbym się obrony tytułu. Asuka była mocno promowana ze swoją serią i nie powinna czysto przegrać z Carmellą. Dodatkowo Ellsworth jest zamknięty w klatce nad ringiem co ma uniemożliwić ingerencję w pojedynek. Carmella nie była taka zła jako heel'owa mistrzyni, ale jej misja się kończy. Była pierwszą kobietą, która wykorzystała walizkę Money in the Bank, potrzymała tytuł i tyle wystarczy.
Mój typ: Asuka

Raw Women’s Champion Alexa Bliss vs. Nia Jax (Extreme Rules Match)

image.png
Druga walka kobiet w karcie. Alexa szybko wykorzystała swoja walizkę i znowu panuje z tytułem. I to jest moim zdaniem błąd, ponieważ powinna ona odpocząć od tytułu mistrzowskiego. Jeśli WWE tak bardzo chciało dać jej walizkę to powinni zaczekać z realizacją do przyszłego roku. Chociaż patrząc na to z innej strony to Bliss może być mistrzynią przejściową. Spekuluje się, że na SummerSlam może dojść do kolejnej walki mistrzowskiej Rondy Rousey. Widocznie WWE woli podłożyć jej Alexę Bliss niż Jax.
Mój typ: Alexa Bliss

United States Champion Jeff Hardy vs Shinsuke Nakamura

image.png
Nakamura po serii prób zdobycia głównego tytułu skłania się ku mistrzostwu United States. Moim zdaniem ma spore szanse na zdobycie go. Jeff Hardy nie jest jakimś wybitnym mistrzem. Poza tym ostatnio zmagał się z jakimiś problemami zdrowotnymi i WWE może chcieć zdjąć z niego tytuł i dać mu trochę wolnego na wykurowanie się.Ku zwycięstwu Nakamury skłania też fakt, że przegrał feud z AJ Styles'em i kolejnego raczej nie powinien jeśli federacja pokłada w nim jeszcze jakieś nadzieje.
Mój typ: Shinsuke Nakamura

Intercontinental Champion Dolph Ziggler vs. Seth Rollins (30-Minute Iron Man Match)

image.png
W tym pojedynku pokładam największe nadzieje. Rollins jest gwarantem dobrego pojedynku, a Ziggler też swoje potrafi. Przejęcie tytułu było dość niespodziewane, ponieważ Rollins nie spisywał się źle jako mistrz. Być może WWE szykuje coś dla niego na SummerSlam i stwierdziło, że tytuł nie jest mu potrzebny.
Mój typ: Dolph Ziggler

SmackDown Tag Team Champions The Bludgeon Brothers vs. Team Hell No

image.png
No i mamy wielki powrót Team Hell No. Stało się to dosyć niespodziewanie i od razu dostali walkę o tytuły. Powrót nie jest raczej spowodowany brakiem drużyn mogących walczyć o tytuły SmackDown. Być może kryje się za tym coś większego. Nie zapominajmy, że Kane obecnie zajął się karierą polityczną. Raczej nie pójdą w stronę zdrady przy pierwszej walce o tytuły i feudu Bryan vs Kane. Chociaż jak już wielokrotnie wspominałem, po WWE można się wiele spodziewać. Stawiam na nowych mistrzów.
Mój typ: Team Hell No

Braun Strowman vs Kevin Owens (Steel Cage Match)

image.png
Tutaj nie spodziewałbym się zaskoczenia ze strony federacji. Strowman jest obecnym posiadaczem walizki Money in the Bank i musi podkreślać swoją dominację. Szkoda jedynie, że jego ofiarą jest Owens, który mógłby spokojnie rywalizować o jakiś tytuł. Poza tym sporo fanów zaczęło narzekać, że Strowman jest zbytnio promowany. Oby tylko nie podzielił losu Romana Reignsa, na którego fani buczą przez głupotę zarządu.
Mój typ: Braun Strowman

Roman Reigns vs. Bobby Lashley

image.png
O wilku, a raczej dużym psie, mowa. Wydaje się, że jest to zwykła walka ale to z tej dwójki wyłoniony zostanie rywal dla Lesnara na SummerSlam. Zanim Lashley wrócił mówiono sporo o jego potencjalnej walce z mistrzem Universal. Z kolei Reigns jest przygotowywany do tej roli już od dłuższego czasu. Niezależnie który z nich wygra to powinien odebrać wreszcie tytuł Lesnarowi. Ja postawię jednak na Romana.
Mój typ: Roman Reigns

WWE Champion AJ Styles vs. Rusev

image.png
Ostatnia walka w karcie. Byłem dosyć zaskoczony, że Rusev został pretendentem. AJ Styles jest już długo mistrzem i chyba czas odpocząć. Nie twierdzę, że spisywał się źle. Wydaje się, że Rusev nie ma dużych szans na tytuł, ale publika go lubi i WWE może zechce zaryzykować.
Mój typ: Rusev

W nocy okaże się czy miałem choć trochę racji i czy moje typy się sprawdzą. Nie jestem jakimś ekspertem i na wszystko patrzę okiem zwykłego fana.
Wszystkie zdjęcia pochodzą z oficjalnej strony WWE.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63204.10
ETH 2560.70
USDT 1.00
SBD 2.79