You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak bronić się przed złymi Cygankami?

in #polish6 years ago

Ignorowanie to najprostsza metoda. Ja miałem taki ciekawy przypadek, ale nie z Cyganami.

Wychodziłem ze sklepu i podszedł do mnie facet prosząc o pieniądze na jedzenie. Zaproponowałem, że oddam mu coś ze swoich zakupów lub coś mu kupię. Odmówił więc dałem sobie spokój. Drugiego dnia ten sam koleś podszedł do mnie na przystanku tramwajowym. Tym razem zbierał na bilet, bo podobno jechał do chorego ojca. Pięknie zagięła go jakaś starsza pani, która powiedziała, że w te kilka lat odkąd zbiera dotarłby na piechotę. Koleś się trochę zawstydził i odszedł z przystanku.

Taka krótka historia, ale pokazuje jedno. Przez takich ludzi mało kto chce pomagać potrzebującym na ulicy obawiając się oszustwa.

Sort:  

Najgorzej mają ci którzy naprawdę potrzebują na bilet, bo coś przykrego im się wydarzyło, ale wtedy najlepiej jest spróbować złapać stopa.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58171.46
ETH 2472.55
USDT 1.00
SBD 2.42