PL/ENG Cytaty moich ulubionych YouTuberów #1

in #polish7 years ago (edited)

funny_quote_postcard-rc25534f2e7a64fd8905c5d1e4bc3245a_vgbaq_8byvr_324.jpg

"Ostatnio pokazałam wam coś nowego i nie był to mój biust" - Arlena Witt Po cudzemu #101

"Szprechałem po czesku" - Cezary Pazura Q&A #6

"Jak powiesz aktorowi, że ma zagrać boksera, to może zabić" - Cezary Pazura ciekawostki z kariery Nikosia Dyzmy #2

"Przepraszam, jeśli słychać tego chłopca w tle - zamknęłam go w piwnicy, ale to chyba nie poskutkowało" - Kaja z Globstory, Dwulicowa Kuba

"Drogi czarodzieju/czarownico. Czas na moją klątwę. Obyś nadepnął na LEGO!" - Kaja z Globstory, "Spaliło mi się mieszkanie"

"Najczęstszą motywacją do wybrania danego imienia jest chęć uhonorowania kogoś z naszych bliskich. Dlatego dzieci dostają imiona po babci, dziadku czy listonoszu" - Radek Kotarski, Polimaty #26

"I have also burnt through the carpet with this reaction. But that is alright - I have many carpets" - Thoisoi2, odcinek o licie

"If you bend an ingot of a very pure tin, you can hear an interesting crunch caused by deformation of cristals (...). The same musical property can also be found in ingots of pure Zinc and Indium. They could probably start a band together" - Thoisoi2, odcinek o cynie

Ps. Pod tym filmem wrzuciłam komentarz z tym cytatem i był tam jeszcze podkomentarz, który mnie rozwalił: "They already formed it. They're called Metallica" :P:P

Ciąg dalszy nastąpi 😃

A Wy macie jakieś ciekawe cytaty? 😃

Pozdrawiam
Ginny

Sort:  

Congratulations @ginny6789! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @ginny6789! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 59515.78
ETH 2505.02
USDT 1.00
SBD 2.47