You are viewing a single comment's thread from:

RE: Krytycznie o studiach i studentach

in #polish7 years ago

To wszystko prawda co mówisz, ale trudno wymagać od człowieka mającego 18, 19 czy 20 lat (bo ja kończyłem szkołę średnią w wieku 20 lat - planowo 8 lat podstawówki i 5 lat technikum), żeby wiedział co chce zrobić ze swoim życiem. Sam byłem na kilku kierunkach szukając swojej drogi. Popełniłem wszystkie błędy jakie tylko można było, ale poniekąd one mnie ukształtowały i pozwoliły, po latach, stwierdzić, że pewne braki należy uzupełnić. Oczywiście, jest pewien margines ludzi, którzy nigdy nie powinni pojawić się na studiach. Ludzi takich, których spotkałem, którzy na egzaminie z historii, z tematu I i II Wojny Światowej nie wiedzą kim byli Alianci. Kuriozum.

PS. Popraw błąd w tekście. Nie pisze się "jakiś analizach", tylko jakichś analizach.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 60880.00
ETH 2626.54
USDT 1.00
SBD 2.57