You are viewing a single comment's thread from:

RE: Percepcja czasu. Dlaczego czas mija tak szybko lub dłuży się w nieskończoność?

in #polish6 years ago

Strach

Przykład meczów jest dla mnie idealny. Jako kibic niemal za każdym razem mam przeczucie, że minuty ciągną się w nieskończoność.

Wspomnienia, złość, nuda

To dlatego za dzieciaka godzina w kościele wydawała mi się całym dniem? ;P

Pozytywne emocje i słodkie dzieciństwo

Myślę, że za dzieciaka czas płynął tak przyjemnie (w końcu przyjemnie,co? :D) bo żyło się chwilą, tu i teraz. Nic się nie liczyło, bo żyjąc w beztrosce nie ma po co zawracać sobie głowy setką innych spraw i skupialiśmy się na danej czynności.

Dorosłość i starość

Tutaj chciałbym jeszcze dodać, że jako dorośli mamy trochę problem z zatrzymaniem się i byciem właśnie w danej chwili. Powiem na swoim przykładzie - dążę do celu, tworzę wokół siebie natłok zadań i pędzę. Czytając twój post uświadamiam sobie jak bardzo ten czas teraźniejszy często wydaje mi się być nie rękę. Tak często, że niemal cały czas mam odpaloną jakąś muzykę, która ma sprawić, że dana czynność pójdzie mi szybciej i będę do przodu.

Marihuana

Może to moje rozwiązanie na problem wyżej? Haha nie, nie ma opcji ;)

Podsumowanko

Genialny artykuł, bardzo się cieszę, że już w moich pierwszych dniach na Steemit trafiłem na Ciebie, bo to napawa mnie wiarą w tę witrynę i nakłania do tego by pisać takiej samej jakości teksty. Pozdrawiam i do następnego!

Sort:  

Dzięki :) Lubię pisać jak tylko mam czas... No ale w majówkę można przysiąść

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62864.56
ETH 2538.87
USDT 1.00
SBD 2.93