[Konkurs] Intermarium #4 - WYNIKI

in #polish6 years ago (edited)

Czwarty konkurs Intermarium znów przyniósł przetasowania w tabeli, choć tym razem bardziej w jej dolnych częściach. W tej odsłonie wzięło udział 9 osób. Aż dwie zlokalizowały poprawnie wszystkie miejsca. Gratulacje!

1. Bielsko-Biała

1.JPG

Teatr Polski.


2. Pszczyna

2.JPG

Zamek.


3. Markowa

3.JPG

Muzeum Polaków Ratujących Żydów.


4. Przemyśl

4.JPG

Katedra Greko-Katolicka Św. Jana Chrzciciela.


5. Lwów

5.JPG

Ulica Sieczenowa.


6. Wilno

6.JPG

Augustijonų gatvė.


7. Aizkraukle

7.JPG

Muzeum historii i sztuki "Kalna Ziedi".


8. Dyneburg

8.JPG

Widok z tramwaju na Polską Szkołę.


Oto wyniki czwartego konkursu:

MiejscePunktyUczestnicy
18@bowess, @alcik
27@lukmarcus
36@basementdisco
44@romualdd, @baro89
53@pignys
62@saunter, @pkocjan

Dzięki @bowess i @pkocjan pula nagrody głównej powiększyła się o 3 SBD i wynosi obecnie 11.5 SBD.


Klasyfikacja generalna po 4. konkursie:

MiejscePunktyUczestnicy
132@bowess
231@alcik
328@lukmarcus
424@baro89
523@pignys
622@pkocjan
715@saunter
812@arabson1990, @romualdd
910@basementdisco
105@postcardsfromlbn

Kolejny konkurs INTERMARIUM już we wtorek!

Sort:  

Lwów - ulica Sieczenowa. Zdjęcie zrobione obok kamienicy nr 2, widać kamienicę numer 8.
Wilno - Vegafe, Augustijonų gatvė. :)

Dzięki! :)

To napisz proszę, jak tę ulicę znalazłaś :-) ?

Nie odtworzę ciągu skojarzeń, ale gdy sprawdziłam, że te tabliczki z numerami domów są charakterystyczne dla Lwowa, to szukałam przez "lwów brukowana ulica", "lwów wąska ulica", "lwów kamienica nr 8". Niestety okazało się, że krętych brukowanych uliczek jest we Lwowie sporo i są rozrzucone na rozległym obszarze miasta. No i później robiłam kombinacje po angielsku i ukraińsku. Było ich przynajmniej kilkanaście. No i oglądałam zdjęcia, co się tam z grubsza podobnego wyświetla. Nie pamiętam, które słowa zadziałały, ale na pewno do ulicy trafiłam przez salon kosmetyczny, który miał zdjęcie na yandex.com.

To ja przyznaję, że przy tym zdjęciu strzelałem. Problem z numeracją ulic jest taka, że w większości miast jest ona niespójna. Udało mi się znaleźć we Lwowie kawałek miasta w którym ta numeracja pasowała do tej z obrazka. Ale to co mnie przekonało, że to powinien być Lwów to był kształt i kolor uchwytów na flagi :-) .

Odszukanie konkretnej ulicy to było więcej szczęścia niż rozumu. Myślę, że za kilka tygodni to będziemy miasta ze zdjęć rozróżniać po brukach, krawężnikach i klimacie. :)

Kurde, wysłałem dosłownie 3 minuty temu swoje miasta...

Zaraz sprawdzę w blockchainie.

[edit] Uznane. Doszło przed publikacją. Punkty dopisane. Tabela zaktualizowana.

Mimo, że tylko 4 dobrze to zawsze to coś 😋 Dzięki za uwzględnienie 😉

Eh, bylem PEWNY że 3 to Kraków i Cricoteca

O widzisz - tam korten jest taki perforowany. Ja właśnie po tym kortenie (COR-TENIE) szukałam.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63715.95
ETH 2946.35
USDT 1.00
SBD 3.55