You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy wychowywanie dziecka przez dawanie klapsów jest dobre? W żadnym wypadku, ale alternatywa wcale nie boli mniej.

in #polish6 years ago

Witam, dziękuje za komentarz. Bardzo mi miło, że ktoś regularnie czyta to co wrzucę. Odpowiadając na pytanie, nie mam jeszcze własnych dzieci, za to moja rodzina w szerokim pojęciu tego słowa jest dosyć liczna. Wszystko co opisałem oparłem na obserwacjach, co pozwali mi podejść do tematu niejako z boku. Może nie do końca precyzyjnie się wyraziłem w tekście, ale chodziło mi o rodziców którzy szczycą się, że nigdy nie dali klapsa swojemu dziecku, a wyżywają się na nim od strony emocjonalnej. Czytałem na kilku forach o wychowaniu jak to ludzie traktują za największe zło tego przysłowiowego klapsa i piszą o różnych sposobach wychowania. Nie biorą jednak pod uwagę, że nie każdy będzie zgłębiał tajniki wiedzy zawartych na ich fanpagach, a ludzie muszą sobie jakoś radzić z wychowaniem własnych dzieci. Dlatego też chociaż tamte sposoby bardzo mi się podobały to napisałem ten tekst aby nie demonizować i wyzywać od najgorszych tradycyjnego wychowania. Klapsy w porównaniu jakie zamienniki stosują niektórzy ludzie wydają się całkiem dobrą metodą wychowawczą, a zabranianie ich ustawowo jest zwykłą głupotą naszych czasów. Najlepiej po prostu pozostawić wychowywanie dzieci rodzicom, a w przyszłości same zdecydują jak się odwdzięczyć .
Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 59084.94
ETH 3240.64
USDT 1.00
SBD 2.32