You are viewing a single comment's thread from:

RE: Po co Ci ta broń? Czyli odpowiedź na pierwsze pytanie które zadaje mi każdy, gdy tylko się dowie, że mam pozwolenie na broń i szafkę pancerną z małym arsenałem w domu.

in #polish4 years ago

Oczywiście cześciowo się zgadzam. Broń w rekach nieprzeszkolonych ludzi jest śmiertelnym zagrożeniem również dla nich samych. Tak samo jak samochody czy prąd. Dlatego mamy licencje, prawa jazdy i zdajemy egzaminy np. na broń palną, aby w rękach ludzi przeszkolonych to zagrożenie wyeliminować. Dlatego też jestem zwolennikiem obowiązkowych egzaminów na broń, ale ogólno dostepnych dla wszystkich zdrowych i uczciwych obywateli. Kamerki służą do nagrywania, do obrony służy broń. Sugerowanie, że broń się nie przyda bo raczej złodziej się nie włamie, albo raczej zafundujesz sobie życie w strachu, albo raczej i tak nie zdąże po nią sięgnać, jest zupełnie nie na miejscu gdyż ja zawsze tu powtarzam, że do obrony przed bandytami jest Policja i nie wolno bawić się w szeryfa. Broń służy do obrony przed rządem i jego zakłusami na totalitarne państwo. Ponadto w sytuacji kryzysowej/krytycznej nie będziemy mieli czasu na nagrywanie filmików i wysyłanie na YT :) Plus oczywiście rekreacja, zachęcam każdego, strzelectwo to wspaniałe hobby.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65826.04
ETH 3521.87
USDT 1.00
SBD 2.49