⭐Airsoft ? ⭐Suchy trening ? ⭐Czy jest coś lepszego kiedy szukasz alternatywy dla strzelnicy❓

in #polish4 years ago

Witaj!
Dawno mnie nie było ponieważ ciężko trenowałem.
A trenowałem bo znalazłem fajna miejscówkę :)

Jeżeli:
A) potrzebujesz profesjonalnego miejsca do treningu strzeleckiego
B) znudziło ci się bieganie z replika airsoftową
C) potrzebujesz czegoś lepszego niż airsoft do treningu
D) znudził Ci się "domowy" suchy trening na replice lub broni palnej,
to znam rozwiązanie Twojego prblemu❗️❗️❗️

Miałem okazję wczoraj dzięki uprzejmości Piotrka potrenować na strzelnicy multimedialnej, #strzelnicalaserowa w Shooter w Tarnowie, przy okazji kolejnego treningu #AIPSC.

TPMH1599.jpg
źródło: FROGPROJECTPOLSKA

ALUT5299.jpg
źródło: FROGPROJECTPOLSKA

Naprawdę wspaniale i efektywnie spędziłem tam czas połączony ze świetną zabawą i treningiem.
Wspaniałe miejsce na trening, które oferuje mnustwo możliwości, aby idealnie dopasować program i drille do potrzeb strzelca, oraz popchnąć trening i swoje umiejętności dalej.
Serio, jeżeli kiedykolwiek odwiedzisz Tarnów, Udaj sie na Krakowską 101 do ShooterTarnów.

Troszkę od strony treningu:
Praca na laserowych platformach takich jak G17 jest czystą przyjemnością, choć nikogo kto mnie zna nie zdziwi, że do gustu wybitnie przypadła mi świetnie mi znana i kochana .45-tka oraz karabinek AR15. Każdy kto szuka alternatywy dla drogiej strzelnicy z ostrą amunicją powinien wybrać się na strzelnice multimedialną do Shooter i przekonać się ile możliwości (zupełnie nowych) odkrywa przed strzelcem to miejsce. Oczywiście można również trening przeprowadzić w otoczeniu #zombie gdy znudzi nam się walenie po tarczach IPSC oraz wirtualnych poperach :)

NIGY0157.jpg
źródło: FROGPROJECTPOLSKA

PHKY9526.jpg
źródło: FROGPROJECTPOLSKA


źródło: FROGPROJECTPOLSKA

Poza samą strzelnicą która oferuje rozrywkę związaną silnie ze strzelectwem, miejsce to również ma w swojej ofercie pokoje VR (virtua room) z grami i programami, a to wspaniała zabawa dla młodszych uczestników (i nie tylko)
Warto więc zajrzeć ❗️

Żeby ten długo wyczekiwany post nie zabrzmiał jak zwykła reklama, pozwolisz że przy okazji podzielę się z Tobą kilkoma zdjęciami które świetnie oddadzą słowa "dobry trening, czyni mistrza"

SPOI4344.jpg
źródło: FROGPROJECTPOLSKA

ORFS2173.jpg
źródło: FROGPROJECTPOLSKA

GGZP3638.jpg
źródło: FROGPROJECTPOLSKA

LMHQ5921.jpg
źródło: FROGPROJECTPOLSKA

V1.1 B - Kopia.jpg
FROGPROJECTPOLSKA 2020


#Shootertarnow #strzelnica #rangetime #lasershooting #range #tarnow #airsoft #fantastic #practise #shooting #strzelanie #AR15 #strzelectwo #suchytrening #nextlevelshooting #gunfire #taiwangun

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69033.32
ETH 3748.46
USDT 1.00
SBD 3.67