You are viewing a single comment's thread from:

RE: [UPDATE] Witness Node, Kopanie Steemit, lekki offtop

in #polish7 years ago

Życze powodzenia, moim zdaniem inwestowanie w SP to jedna z lepszych inwestycji długoterminowych na tę chwilę. Ale czy kopanie steemit jest opłacalne tego ci nie odpowiem bo nie mam zielonego pojęcia.
Tak tylko wspomne że jest to moja opinia i proszę się nią nie kierować przy zakupie. Pozdrawim i z chęciam będę śledził twoje poczynania z samej ciekawości czy kopanie steemit jest opłacalne.

Sort:  

Tutaj akurat kopanie to pojęcie względne ale dziękuję za wsparcie. :)
Biorę na siebie pełną odpowiedzialność!

Nie odpisałeś co z tymi kartami i płytą główną

Gdzie? Musiałeś mi uciec albo wkradł sie chochlik bo odznaczam na ktore odp. I na ktore mam cos do powiedzenia lub nie.

Oj teraz to i ja nie znajdę.Chodziło o to że karty masz jeszcze a brakuje Ci płyt głównych chyba że ja coś nie tak zrozumiałem

Nie. Dobrze myślisz. Miałem "za dużo" grafik.

To co już nie masz?

No pisalem wyzej ze stracilem 2 karty ale nie wiem czy to blad czy awaria. Nie jechalem zobaczyc co sie stalo.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64349.87
ETH 2775.11
USDT 1.00
SBD 2.65