Sort:  

żaden problem jutro rano zamierzam dodać pierwsze wpisy :)

masz IOTE? Działą Ci portfel ? normalnie da się połączyć? Od tygodnia nie mogę się w ogóle połączyć.

*Mam iote, trzymam na giełdzie bitfinex bo z tego co mi wiadomo iota nie posiada oficjalnego portfela.

kurcze, mam IOTA.Wallet.2.5.1.1 i od ok tygodnia cały czas "no Conect."

iota ma portfel pełny i lekki trzeba tylko zobaczyć na stronę projektu kiedyś ;)

Czym się rozni portfel pełny od lekkiego?

Pełny pobiera blockchain a lekki nie

może znacie jakieś tutki odnośnie używania steemit?

Najlepszym tutkiem to spedzenie tu duzo czasu, ja 90% przebywam na aplikacji na telefon, gdy mam chwile wolnego czasu to akurat na przeczytanie 1-2 artykułów. A tak to wiem że @philk nagrywał ale bardziej ogolnikowo mozesz zobaczyć. A tak to najwiecej się dowiesz od innych uzytkownikow oraz sam w praktyce.

żeby niczego nie przegapić polecam dodać mnie do fallowersów :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61346.78
ETH 2637.99
USDT 1.00
SBD 2.58