Wykrzywiony ryj - seria surrealistycznych autoportretów zrobionych na skanerze

in #polish6 years ago

autoportrety_na_skanerze_4.jpg

Takie są właśnie efekty parcia na szkło. Autoportrety zrobiłem bardzo dawno temu jak jeszcze skanery miały dużą głębię skanowania.Nie wiem jak to teraz wygląda może ktoś z was sprawdzi i pokaże efekty.
Jeśli nie masz skanera to może masz dostęp do ksera.

Technika jest prosta przykłada się twarz do szyby skanera i w trakcie skanowania zmienia jej położenie.
Można też skanować inne części ciała i przedmioty, wszystko co zmieści się na szybie.

galeria_autoportrety_na_skanerze_5.jpg

autoportret z dwoma jajkami
galeria_autoportrety_na_skanerze_1.jpg

galeria_autoportrety_na_skanerze_2.jpg

galeria_autoportrety_na_skanerze_6.jpg

Sort:  

i wg was ten post wnosi coś do polskiej społeczności i stoi na wysokim poziomie ?

Nic nie wnosi, zmarnowany prąd, klawiatura i czas.

Kreatywność poziom ZEN! :) Ciekawa technika.

Tez tak kiedyś robiłam, ale akurat nie z twarzą - tylko budowałam kompozycje przestrzenne z różnych przedmiotów, roślin, figur... fajnie moc zachować dziecięcą wyobraźnię.

Udało ci się ocalić te prace? Może coś udostępnisz ciekaw jestem.

Niestety... nie mam pojęcia gdzie mogą byc takie relikty przeszłości

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 61932.16
ETH 3422.23
USDT 1.00
SBD 2.49