Świerzbienie tabliczek

in #polish6 years ago (edited)

Wujku, świerzbisz jeszcze te tabliczki na tej maszynie?
Spytał mnie kiedyś kilkuletni chłopiec z sąsiedztwa.

Tak już zostało teraz mam tabliczkę świerzbienie tabliczek. Frezuje je w różnym drewnie frezarką cnc.
Przygotowuję wzór w plikach wektorowych i przekształcam na ścieżki. Nie jest to rzeźbienie, tylko jak powiedział Kazio świerzbienie, nawet dźwięk pasuje.
Po wyfrezowaniu tabliczkę trzeba ręcznie obrobić i pomalować.
Automatyzacja ma swoje zalety można zaoszczędzić sporo czasu ustawić maszynę i iść do ogródka coś pokopać.
Cena też jest niższa takiej tabliczki, oczywiście jak się robi dużo na takiej maszynie, bo sama maszyna też jest droga.

Tabliczki wiszą na moim kolorowym płocie zrobionym z gorszych gontów które pozostały mi po zrobieniu placu zabaw.
Przed płotem koszę kosą żeby było widać napisy .
Za płotem jest dzicz kosze tylko raz wiosną żeby mieć siano które przydaje mi się do lepienia z gliny i ściółkowania.
Sąsiedzi nie bardzo to rozumieją , a ja nie rozumiem ich martwych trawników.

swierzbienie_frezowanie_tabliczek_5.jpg

frezownie_i_malowanie_napisow_w_drewnie_10.jpg

frezownie_i_malowanie_napisow_w_drewnie_1.jpg

@wszystko-wolno ślimaczym
frezownie_i_malowanie_napisow_w_drewnie_9.jpg

frezownie_i_malowanie_napisow_w_drewnie_5.jpg

frezownie_i_malowanie_napisow_w_drewnie_8.jpg

frezownie_i_malowanie_napisow_w_drewnie_6.jpg

frezownie_i_malowanie_napisow_w_drewnie_4.jpg

mniejsze zło
zawiesiłem zamiast numeru a ludzie się pytają czy nadaje na tych falach albo co to za rozgłośnia
frezownie_i_malowanie_napisow_w_drewnie_3.jpg

Sort:  

"mniejsze zło" jest genialne w swej dwuznaczności!

PS:
tez wole wyrośnięte trawniki, zamiast takiej twardej, krótkiej szczeciny :D

Tabliczki są ekstra :D jak dorobię się własnego płotu, to też o taką poproszę ;)

Superowo świerzbisz tabliczki :)

Kapitalne !

mniejsze zło rządzi :D

Ekstra! Najbardziej podoba mi się dzicz na polu :) tabliczki są super!

Tabliczki extra. Świetna sprawa na działkę. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62656.62
ETH 2941.90
USDT 1.00
SBD 3.59