Strachy na wróble

in #polish6 years ago

Zdjęcia okolicznych strachów na wróble.
Dawniej był to częsty widok, teraz jest ich bardzo mało. Ptaków i wróbli też jakoś mniej.
A może mniej się uprawia, w mojej okolicy głównie są łąki, rzepak i kukurydza.
Zastanawia mnie tez, jaki sens ma straszenie ptaków na polu ziemniaków.
Przecież głównymi pożeraczami ziemniaków jest stonką, którą ptaki zjadają.
Nie wyglądają te strachy na skuteczne, ale ładnie urozmaicają krajobraz.

strach_na_wroble_3.jpg

strach_na_wroble_1.jpg

strach_na_wroble_4.jpg

strach_na_wroble_6.jpg

jest i reklama żubra
strach_na_wroble_5.jpg

strach_na_wroble_2.jpg

Mam zaprzyjaźnione stado wróbli, lubię je obserwować, posadziłem dla nich zboża, na których się rano bujają, mają też wodopój z kamieni.
Myślałem o zrobieniu stracha a właściwie wabika na wróble miałby w dłoniach ziarna wodę i oswajał wróble.
Podobno mają słabe serce i długo latać nie mogą jak się wystraszą.
Jeśli się je oswoi, będą może spokojniejsze.

Sort:  

Przedostatni strach jest taki polski, taki naturalny hehe :)
Ciekawy pomysł z tym "dobrym" strachem na wróble. Niekonwencjolany "sposób" na ptaki- szanuje i mam nadzieję, że kiedyś go zobaczymy tutaj :)

Zawsze podobały mi się strachy stawiane wysoko na drzewach czereśni. :)

nie jestem wróblem a sie wystraszyłam :) niezła galeria "strachów",
(niektóre są trochę creepy)
bardzo lubię wróble (trochę mniej gołębie)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63039.96
ETH 2549.01
USDT 1.00
SBD 2.78