Orientacyjna wycena posta na steemit w PLN

in #polish7 years ago (edited)

Odwlekałem jakiś czas wykonanie arkusza kalkulacyjnego, który po wprowadzeniu bieżącej wyceny posta, da orientacyjną odpowiedz na pytanie, ile to jest mniej więcej w PLN. Arkusz w końcu zrobiłem, a link do niego znajdziecie klikając na zrzut ekranu.

Arkusz zakłada podział nagrody 50/50, bo taki podział jest najbardziej korzystny jeśli kurs SBD jest większy od 1 USD. W arkuszu można edytować komórkę z wyceną posta, reszta jest zablokowana, formuły można podejrzeć.

Wycena opiera się o kurs STEEM i SBD dostarczany przez wtyczkę do arkuszy kalkulacyjnych google CRYPTOFINANCE, autorstwa jbuty. Ostateczna wycena posta natomiast opiera o kurs dostarczany przez producentów bloków i chyba nawet jest to średnia z 3 ostatnich dni. Jeśli zauważysz błąd daj znać w komentarzu.

Sort:  

Dobra robota, dobrze się spisałeś

Fajna sprawa. Skorzystam ;)

Bardzo fajny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie :) Pozdrawiam

Podział 50/50 jest obecnie nieaktualny - więcej info tutaj:
http://steem.supply/rewards
(w przeliczeniu na USD czy PLN znacznie więcej dostaje się "gotówki" niż Steem Power)

to co napisałem jest aktualne, o ile czytałeś co jest napisałem i co jest napisane w linku jaki Ty sam podałeś...

Arkusz zakłada podział nagrody 50/50

OK, rozumiem ze chodzi o podzial przed przeliczeniem na USD / inne fiaty.

no jasne, wszystko jest w arkuszu opisane

To tylko dodam, że żeby sprawdzić "z jakiej" ceny STEEM liczona jest nagroda, wystarczy wejść na:
https://steemd.com/
i znaleźć pole: feed_price

tak jak pisałem nie jestem pewny, czy od Witnesów (z feed price), czy tak jak wycena naszego konta ze średniej z 3 ostatnich dni, a Ty jesteś pewny, że to bieżący feed jest źródłem wyceny, a nie średnia feed price z 3 dni?

Super robota kolego! Napewno skorzystam z tego arkusza. Przynajmniej będę mógł w przybliżeniu zobaczyć jak ewentualne "zyski" wyglądają, choć wiem że nie oto tylko w tej społeczności chodzi. Pozdrawiam.

Ależ to się przyda :) Wielkie dzięki.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63315.23
ETH 2545.47
USDT 1.00
SBD 2.67