STEEMIT-EXIT? Steemit czy HIVE. Co wybierzesz?

in #polish4 years ago (edited)

Zdjęcie

Jestem ciekaw gdzie będzie można Was spotkać po forku. Co prawda bardzo nas mało na Steemit, ale byłbym wdzięczny jakbyście odpowiedzieli na ankietę, żeby była w miarę reprezentatywna próbka.

Szablon odpowiedzi:

Pytanie 1: 1/2/3/4/5
Pytanie 2: 1/2/3

Pytanie 1

Po forku STEEM znajdziesz mnie (w sensie Ciebie :D) na:

  • 1

Steemit, tokeny HIVE sprzedam/zamienię na STEEM.

  • 2

HIVE, tokeny STEEM sprzedam zamienię na HIVE.

  • 3

Steemit i HIVE równolegle.

  • 4

Mam dość krypto. Założę papierowy pamiętnik.

  • 5

Poczekam, poobserwuję dwa blockchainy i podejmę decyzję za jakiś czas.

Pytanie 2

Jak oceniasz fork STEEM?

  • 1 Dobrze.
  • 2 Źle.
  • 3 Jak słaby musi być blockchain TRON, że Justin Sun kupuje inne?

Dzięki za głosy.

Sort:  

Widzę, że coś pokręciłem i ankieta wymaga logowania do googla. :/

Znalazłem podobną ankietę na stronie podlinkowanej przez @fat.music.

https://dpoll.io/detail/@stayoutoftherz/hive-or-steemit-which-way-will-you-go/

Nie ma odpowiedzi: Spadam na blogger, nie ma dram, walki o centa, trolli, knowań. Wchodza tylko ci co chca przeczytać. Nic mi więcej nie potrzeba

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64381.21
ETH 3475.67
USDT 1.00
SBD 2.50