🚚 STEEMtruck & Steemit na Spider's Web! Przeczytaj wywiad!

in #polish6 years ago

STEEMtruck powoli nabiera rozpędu! Jeden z największych polskich portali technologicznych zaproponował mi opisanie tego pomysłu, z którego oczywiście skorzystałem!



Spider's Web to jeden z najbardziej liczących się portali technologicznych w naszym kraju. W lipcu tego roku pobił swój rekord w ilości unikalnych użytkowników - było ich ponad 5 milionów! Dobrze przeczytaliście 5 000 000 osób w jeden miesiąc. Wynik jak na polskie realia, moim zdaniem imponujący.
Tylko wczoraj (02.09.18r) strona główna portalu została wyświetlona ponad 444 300 razy. Przyznam, że dopiero kiedy otrzymałem od nich te informacje dotarło do mnie o jakiej skali tutaj mowa. Musiałem sobie na chwilę usiąść. 

Jak więc widzicie, jest to ogromna szansa na dotarcie ze STEEMtruckiem do bardzo szerokiego grona odbiorców oraz potencjalnych inwestorów.
Dlatego bez wahania zdecydowałem się opowiedzieć o projekcie i tym samym pokazać go w mainstreamie. Jestem bardzo ciekawy jak dzięki temu będzie się rozwijał.

Uznałem też, że to świetna okazja na dotarcie do osób zainteresowanych technologią również z informacją o naszej platformie.
Z racji tego, że redaktor to super gość a ja jestem uroczy dogadaliśmy się szybko na formę, w jakiej możemy zaprezentować Steemit.com tak licznej grupie odbiorców.



Co prawda nie planuję sprzedawać burgerów, a Bitcoin uważam za zbyt powolną walutę dla takich transakcji, ale rozumiem, że artykuł musi się klikać i czasem potrzebny jest kompromis. 

Co z tego wyszło sprawdźcie sami i dajecie znać, co sądzicie o takiej formie promocji STEEMtrucka i Steemit.com?

Link do artykułu:

https://www.spidersweb.pl/2018/09/steemtruck-food-truck-kryptowaluty.html


Korzystając z okazji dziękuję @noisy za zamieszczenie informacji o STEEMtrucku na różnych grupach! Bez tego ten wywiad pewnie by się nie odbył. 


Pozdrawiam!
@foodini
Sort:  

Mega profesjonalne podejscie do tematu! To musi sie udac :)

Dzięki! Nie ma innej opcji! 👊 😉

Widzę, że się nie pier*** w tańcu ;) Gratulacje :D

Dzięki! Nie ma co się szczypać! Piona! 👊 😉

To bardzo dobra okazja, by udostępnić ten artykuł na swoim profilu w social mediach :) Gratulacje! :)

Dzięki! Na SM przyjdzie jeszcze czas. 😉

Właśnie przeczytałem ten artykuł. Gratulacje, w jakim mieście będzie cię można spotkać. Za steem też będę mógł kupić, mam nadzieję. Szkoda że dopiero w przyszłym roku wystartuje projekt, jak byś podjechał STEEMtruckiem jak będzie zjazd Steem w Krakowie, to byś dopiero zrobił sobie reklamę i moment byś wszystko sprzedał.

Dzięki!
Oczywiście, że zapłacisz i STEEMem. A co do miast to na starcie pewnie WWA, ze względu na duży rynek, a później trasa po innych miastach. Taka mobilność to ogromny plus biznesu na kółkach. 😉
STEEMfest niestety jest teraz poza zasięgiem, a szkoda.

Wielka szkoda, duży rozgłos byś miał, mam nadzieję że kiedyś dojedziesz na Mazury i odwiedzisz Olsztyn

Mieszkałem w Olsztynie dwa lata, więc z sentymentu odwiedzę na bank! 😉

Superpomysł

Dzięki! 👊

hello @foodini how's the contest still updating or not.. ha ha i m just asking my friend thank you and god bless..

Today I will post video for new edition. 😉

ok Thank you @foodini your the boss

Super świetny pomysł, przebić się tylko trzeba przez ten beton na wiejskiej, ale musimy to w końcu zrobić, więcej takich projektów potrzeba! Trzymam kciuki!

Dzięki wielkie! 😉

Ale hejtów pod postem na spidersweb'ie :) Ludzie słysząc kryptowaluty widzą tylko BTC i myślą, że to tylko instrument do spekulacji. Trochę czasu minie zanim otworzą oczy :D

Też tak myślę, dlatego trzeba ich edukować. 😉

Gratuluję i trzymam kciuki!!! 😉

Dzięki wielkie! 👊

Działaj! Czekam na rozwój:)

To tak jak ja! 😉 Dzięki! 👊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64447.43
ETH 3163.71
USDT 1.00
SBD 2.56