You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sałatka majowa kwiatowo-szczawiowa

in #polish6 years ago

Kwiaty w kuchni to super sprawa! Sam nie mam do nich ręki, ale próbowałem w różnych daniach i potrafią fajnie podkręcić smak.
W ogóle super pomysł na sałatkę z ich zastosowaniem! 👌
Dopiero do Ciebie trafiłem, ale zostawiam follow i czekam na wiecej! 😉

Sort:  

Dzięki!
Do tagu #pl-kuchnia pisuję tylko ze względu na fantastyczną społeczność. Nie czuję się szczególnie dobra w tym temacie, ale jako gospodyni domowa praktykując codzinnie osiągnęłam już na niektórych polach poziom uczciwie rzemieślniczy. No i jako biolog mam pewne swoje roślinne i grzybowe patenty. :)

Cenię za skromność, widziałem jednak Twoje mazurki i inne wypieki. Moim zdaniem to już trochę dalej niż rzemiślnictwo! 😉

Wypieki lubię. Rzeczywiście pewnie trochę zbaczam ze ścieżki rzemiosła w tym względzie, ale to dlatego, że w domu nie muszę trzymać się zasady powtarzalności i mieszam, jak mi w danym dniu fantazja podpowiada. Czasem efekt jest bardzo pozytywny i wtedy robię dopiski w zeszycie. :)

Też dość często piekę, więc tym bardziej doceniam kunszt. 😉
Gdyby znowu poniosła Cię fantazja to koniecznie podziel się efektami i przepisem, bo bardzo dobrze się je czyta i ogląda. 👌

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63744.49
ETH 2639.10
USDT 1.00
SBD 2.77