👉 POZNAJ 3 RZECZY, KTÓRE MOGĄ ZASKOCZYĆ CIĘ W TAJLANDII! (Tajlandia #1)

in #polish6 years ago (edited)


Zobacz w HD: Klik

Sprawdźcie format, który przygotowałem tylko dla polskiej społeczności! 😎
W tym odcinku:
🔪 3 rzeczy, które mogą zaskoczyć Cię w Tajlandii
🔪 Z wizytą u Wielkiego Buddy
🔪 Nocny market z ulicznym jedzeniem

Zobacz poprzedni odcinek: 
W JEDNĄ STRONĘ DO TAJLANDII! 

Subskrybuj kanał, dołącz do wyprawy i decyduj co będzie dalej! 😉

Music: www.taketones.com


▶️ DTube
▶️ IPFS
▶️ YouTube

Sort:  

Ekstra ! Niezła dykcja, ładnie będą vlogi wchodziły ! :) Pozdrawiam ;)

Dzięki wielkie! 👊

Dobra robota :D czekam na kolejne relacje :)

Dzięki! 👊
Pracuję nad tym, żeby odcinki pojawiały się dość regularnie i mam nadzieję, że kolejne też Ci się spodobają! 😉

Gadu gadu, a jedzenie stygnie hehe. bardzo fajny vlog.

Dziękuję! 😉
W takim upale, nawet jak wystygnie całkowicie, dalej będzie jadalne. 😜

Duriana sobie spróbuj 😉

Spróbuję na pewno! 😉

Ale Ci tam dobrze! Pozdrawiam :)

Zdecydowanie nie mogę narzekać! 😉
Pozdrawiam serdecznie!

Super! Angielska wersja wyszla jakoś bardziej kolorowo i smaczniej :-) mmm..mmm this is good and spice :-) :-) Czekam na ostry chalenge :-)

To zasługa zmroku i oświetlenia - kiedy zacząłem nagrywać zrobiło się ciemno, a lampki na stoiskach zrobiły resztę roboty. 😉
W ogóle noc zapada tu momentalnie, bo nagrywki do angielskiej wersji zacząłem dosłownie 10 minut po tym, jak nagrałem materiał dla polskiej społeczności, a możesz zobaczyć jaka jest różnica.

Co do ostrości to na pewno coś wymyślę, bo wachlarz ostrych smaków jest tu na prawdę duży.
Nie jadłem jeszcze nic co wcisnęło mnie w fotel, ale będę szukał! 😎

Może uda Ci się znaleźć tam lokalną herbaciarnię, chętnie bym zobaczył jak wygląda taki przybytek od wewnątrz.

Budda coś długo się ładował. :)

Nie ma sprawy, będę się rozglądał! 😉

Bardzo dobry materiał nagrany super. Jeden minus to ładowanie długie i powiem szczerze do końca nie dało się obejrzeć zacina się te dtube strasznie, mówiąc wprost d jak do d......y tak mi się to skojarzyło no ale może kiedyś ten problem zostanie rozwiązany jak na yotube gdzie filmy bardzo ładnie i płynnie chodzą i każdy jest zadowolony.
Pozdrawiam.

Dzięki za dobre słowo! 👊

Wiem o problemach z DTube dlatego pod każdym linkiem dodaję też odnośnik do YouTube. Tutaj akrat po klinkięciu w "Zobacz w HD".
Tam, jak napisałeś, wszystko chodzi gładko i można zobaczyć w 1080p, więc obraz jest o niebo lepszy.
Mam nadzieję, że z czasem będę mógł się przesiąść tylko na DTube, a póki co musimy sobie jakoś radzić. 😉

Pozdrawiam!

Dobra robota, oby więcej takich materiałów!

Dzięki! 😉
Już pracuję nad kolejnymi odcinkami, więc zapraszam po więcej! 😁

Super materiał pozdrawiam oby tak dalej

Bardzo dziękuję i również pozdrawiam! 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69371.89
ETH 3768.85
USDT 1.00
SBD 3.71