🐟 TARG RYBNY - CHIŃCZYK PŁAKAŁ JAK KUPOWAŁ! (Tajlandia #3)

in #polish6 years ago (edited)


Kolejna część podróży po Tajlandii!
Zobacz, gdzie poniosło mnie tym razem! 😎


W tym odcinku:

🔻 BAZAR Z OWOCAMI W PHUKET




🔻 TARG RYBNY NA PLAŻY RAWAII




🔻 WIOSKA RYBAKÓW









Sort:  

No część
Mam nietypowe pytanie heh ...
Jakim programem robisz GIF ???
Pozdrawiam

PhotoScape polecam - bezpłatny i bardzo intuicyjny. 😉

Pozdrawiam

Great video

Thank you! 😉
If you want, check out my vlog in English:
👉 https://steemit.com/@the.foodini

Thanks for the great effort I love fish a lot

It was a pleasure! 😉

If you want, check out my vlog in English:
👉 https://steemit.com/@the.foodini

Wow ale widoki i smakołyki :)

hahaha, ale się uśmiałam, myślałam że Ci palucha uszczypnie ten homar.
Owoce morza uwielbiam, ale ten pierwszy pancerniak hmm...dziwny , nie wiem czy bym się skusiła.

Z takimi twardzielami nie ma żartów! 😉
Szczerze mówiąc to nawet nie miałbym pomysłu jak się za niego zabrać. 😁

Chyba dobrze Ci idzie blogovanie ;)

Ocenę to zostawiam Wam! 😉
Od siebie mogę napisać tyle, że świetnie się przy tym bawię i nie myślałem, że tak mnie to wciągnie.

To bardzo ważne że dobrze się bawisz :) Podobno trzeba lubić to co się robi albo robić to co się lubi ;)
Pozdrawiam!

Też tak słyszałem! 😉
Pozdrawiam sedecznie!

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66303.73
ETH 3592.29
USDT 1.00
SBD 2.61