🌴 W 15 GODZIN DO RAJU! ZOBACZCIE, JAK DOSTAĆ SIĘ DO TAJLANDII!

in #polish6 years ago (edited)

Nareszcie się udało! Po wielu latach spełniam jedno z największych marzeń!
Zobaczcie, jak wygląda trasa z Warszawy do Phuket! 😉


Obejrzyj na DTube

Zobacz poprzedni odcinek: 

🌴 W JEDNĄ STRONĘ DO TAJLANDII! 


 Music: www.taketones.com 


Sort:  

rewelacja!!
zarażasz pozytywną atmosferą :)
i świetny montaż!

Wielkie dzięki! 😉

I właśnie dlatego nigdy nie należy rezygnować z marzeń. Nigdy.
Marzenia są po to by je spełniać!

O to chodzi! 😉👊

Jest i kokos 🥥 🥥 🥥 😁 Zazdro, znowu chciałbym tam być 🙃

Kokos musiał być! 😎
Pierwsza rzecz jaką kupiłem na ulicy. 😀

Z czym ten kokos?😀 ✊🍹🍸 No to trailer już mamy hehe!

Właśnie z niczym, a i tak jest super! 😀

Have fun my friend! ✌🏻☀️ Hope of many photos from you :-) and there .

Thank you my friend! 😉
If you want to, please take a look at my profile in English:
👉 https://steemit.com/@the.foodini

Ale fajnie! Czy ja dobrze widziałem? Dostaliśce w samolocie kasze gryczaną? I popraw cholero tytuł! :)) Tajlandia to nie wyspa, więc się jedzie DO Tajlandii a nie NA Tajlandię :D

Dokładnie! Do tego ze 3 plasterki marchewki, ale nie narzekam bo w "Rajanie" nawet wody nie podadzą bez płacenia, a tu dwa posiłki, przekąski, napoje, także wypas. 😀

Poprawiłem ten tytuł i dzięki za zwrócenie uwagi bo wstyd jak nie wiem! 😉

Jak będziesz miał chwilę to poproszę o krótki wpis czy bać się wschodnich linii lotniczych :) Zawsze unikałem UA czy Aerofłotu, a nie wiem czy słusznie. Lufthansa, a ostatnio KLM nieco mnie zawiedli ostatnio. Pierwsi doprowadzeniem do strajku załogi, co pokrzyżowało mi powrót, a drudzy kompletnym zagubieniem i brakiem organizacji z powodu niewielkiego opadu śniegu w Amsterdamie :))
Nie ma się co wstydzić! Ostatnio ten sam błąd popełniłem pisząc o wyjeździe na Kostarykę :) Uczymy się cały czas! Milego opalania :)

Mnie straszyli Aeoroflotem, że będzie jakiś złom posowiecki, że pewnie "bida z nędzą" a powiem Ci szczerze, że mnie kupili na całego! Przede wszystkim jedzeniem, papuciami i kocykiem! 😜

Jak już się trochę uspokoi i złapię tu jakąś "rutynę" to mogę coś skrobnąć bo na prawdę warto ich wypróbować.
Tylko nie wiem, czy nie lepiej byłoby chwilę się wstrzymać i zrobić porównanie nie tylko z niższą półką, ale i z Quatarem na ten przykład, którym jeszcze nie miałem okazji lecieć.
Może Ty latałeś liniami z "wyższej półki"? Możnaby połączyć siły i razem coś przygotować. 😉

Pewnie! Można się podzielić z innymi podróżnikami, którzy do Ameryk latają czy po Europie. Taki Steemowy report z linii lotniczych. Mam niestety małe doświadczenie z tanimi liniamy ;)) Wizzair i AirAsia tylko. Ale latałem QatarAirways kilkanaście razy - pierwsza klasa! Na szczęście nie ja za bilety płaciłem :D W lipcu czeka mnie rajaner - szykuję się na najgorsze.

Oooo Rajaner to moi "ulubieńcy", polatałem z nimi trochę. 😉
Niedługo to będą montować do sufitu takie chwytaki dla stojących, jak w autobusach, żeby więcej ludzi upchnąć. 😁

Odezwę się na chacie jakoś wieczorem bo zaraz wybijam i może coś się uda wspólnie poskładać. 😉

Super filmik, a końcówka najlepsza! ;))

Cieszę się, że się podoba i zapraszam po więcej! 😉

OHO! Wiecej tego byku. będę wpadał :)

Dzięki! 👊
Będzie więcej! Możliwe, że jeszcze dziś wjedzie nowy odcinek. 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60700.74
ETH 2389.90
USDT 1.00
SBD 2.64