Tak - ciągle biegam

in #polish5 years ago

W pewnym momencie przestałem zamieszczać tu wpisy, głównie przez to, że zacząłem pracować nad blogiem. 35minut.pl to teraz miejsce gdzie załączam relacje ze swoich sportowych zmagań. Jeśli chodzi o moje cele, to póki co udało się dojść do 37 minut / 10km. Kolejny to 35 minut, stąd nazwa bloga. Trzymajcie proszę kciuki! Zapraszam na http://35minut.pl

Sort:  

Polecam zatem wrzucanie również tutaj swoich relacji ze sportowych zmagań. Tag #sportstalk pozwoli Ci złapać kilka dodatkowych tokenów SPORTS.
A gdybyś był zainteresowany innymi platformami sportowymi, takimi jak sprthub.io lub scorum.in , to znajdziesz mnie na discord SP-GROUP .

35 min/10 km to dla mnie kosmos (Ja zatrzymałem się na 1h/10 km) Trzymam kciuki, powodzenia!

Dziękuję za zasugerowanie tagu. Kombinuję właśnie z pluginem steempress dla wordpressa na którym mój blog stoi. Będę więc teraz wiedział pod jakim tagiem publikować. Miło, że trzymasz kciuki - to dla mnie bardzo ważne :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63725.17
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.82