Dzisiejszy bieg: 20 km

in #polish6 years ago

Spokojny trening o niskiej intensywności, na dystansie 20 km. Średnie tempo biegu 5:31 min/km.Pierwszy raz w tym sezonie założyłem czapkę i rękawiczki:Zaczyna się mroźny czas, dzisiaj było 0 na termometrze, ale odczuwalna temperatura z uwagi na sporą wilgotność była niższa. Nie zmarzłem, czułem się bardzo dotleniony i szczęśliwy :). Regularne biegi długie o niskiej intensywności to obowiązkowy punkt w treningu każdego biegowego fanatyka. Treningi takie wzmacniają serce, poprawialą wydolność tlenową i pozwalają w wydajny sposób pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej( to ostatnie mnie akurat słabo obchodzi, ale był czas gdy było to najważniejsze dla mnie;)). Poza tym, takie samotne klepanie wielu kilometrów bardzo hartuje psychikę, uczy cierpliwości. Z moich obserwacji wynika także, że długie, wolne biegi są dla mnie o wiele bardziej wyczerpujące mięśniowo niż treningi szybsze. Biegnąc wolno o wiele trudniej zadbać o prawidłową technikę biegu. Stopy zupełnie inaczej lądują na podłożu, automatycznie obciążane są inne partie mięśni niż przy biegu szybszym. Tempo 5:30 to dla mnie taka granica: Raczej staram się nie biegać z tego właśnie powodu wolniej.
B25B7698-765E-4057-BDE6-6680A8788C9A.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63608.16
ETH 2621.61
USDT 1.00
SBD 2.77