You are viewing a single comment's thread from:

RE: Już niedługo...

in #polish5 years ago

Generalnie to KITTERSI BRAND to po przetłumaczeniu na j.Polski "Marka KITTERSI". screen ukazuje jedno z miejsc kontaktu tworów między sobą (Serwer Discord) jednakowoż całość wygląda nieco inaczej. Jesteśmy zorganizowaną grupą wsparcia i promocji młodszych ale także większych twórców nie tylko na steemit. O dalszych założeniach projektu będę informował tutaj ale także na YouTube (FlanktuS).
Pozdrawiam

Posted using Partiko Android

Sort:  

No ok, ale ciekawi mnie co i jak. Bo na razie to nic z tego nie wynika. Chyba, że tajemnica

Projekt jest w fazie rozwoju. Póki co zbieram steempower który oddeleguje na specjalne konto. W międzyczasie zająłem się tworzeniem strony internetowej projektu, a już niedługo wszystko się wyjaśni. Wszyscy Administratorzy projektu są podekscytowani a ja mam zamiar upublicznić go już niedługo. W ramach odpowiedzi powiem że wdrażanie projektu podzieliłem na 4 etapy. My znajdujemy się na pierwszym ;)

Posted using Partiko Android

Brzmi jak pewny MLM, który jakiś czas temu zawitał w polskiej społeczności. No nic, jak ktoś jest w stanie włożyć 300k złotych to czemu nie :D Może będzie ciekawiej

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95