You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czemu jesteśmy dla siebie niemili?

in #polish6 years ago

W artykule zabrakło mi trochę więcej na temat rozwiązywania napięć. Skąd wzięłaś diagram kolorystyczny? Masz jakieś źródła dotyczące tego podziału czy to Twoja inwencja? No i warto poprawić literówkę: "introwertyczny" nie "intrawertyczny" :)

Sort:  

Błąd naprawiony. Dzięki za uwagę :)
Źródłem do diagramu (prócz tego, że przygotowałam go sama) były co najmniej 3 szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, na których się pojawiał. Nie wiem kto jest autorem tego opracowania, czy teorii za nim idących. Myślę, że gdyby to była tylko moja teoria jednym z pierwszych miejsc do opisania jej byłby steemit :) Obawiam się, że ktoś mądrzejszy wcześniej już postanowił dać światu opracowanie charakterologiczne z podziałem na kolory.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57019.68
ETH 2888.91
USDT 1.00
SBD 3.61