Sort:  

Ujawniłeś dane osoby (mój dobry znajomy) która udostępnia mi konto dla mojej strony https://mowiejakjest.tv/ na własnym serwerze (w jednym ze swoich pierwszych wpisów zachęcałem do odwiedzania jej). Nie znam się kompletnie na programowaniu i tworzeniu stron, wiec on mi pozakładał również konta na rożnych stronach do których moja strona automatycznie publikuje treści) wszystko pod tym samym nickname mmmmkkkk311
Mirek jest właścicielem stron z sex kamerkami, na których zarabia 200-350 usd dziennie, czego mu strasznie zazdroszczę (jego dzień wygląda w ten sposób że wstaje rano, bierze prysznic , walnie przedziałek na głowie i ma fajrant). Dodatkowo jakiś czas temu założył konto na steemit z myślą o promocji swoich stron ale stwierdził że to nie jest dobre miejsce na promocję tego typu treści, więc ja te konto przejąłem od niego bo nie moglem się doczekać na własne. Rozmawiałem już telefonicznie z Mirkiem o tym wpisie i o ile nie ma zastrzeżeń do publikacji danych (chociaż adres jest już nieaktualny, tam mieszka jego mama) to w sprawie insynuacji prawdopodobnie zasięgnie opinii prawnika, dlatego że jak powiedział kilka z nich mija się z prawdą (smsy, dzieci, pranie brudnych pieniędzy, pożyczki). Całe szczęście że polski wymiar sprawiedliwości współpracuje z amerykańskim a ty opublikowałeś te dane na blockchainie więc już tego nie usuniesz.

Ps. Jeżeli możesz to podaj również swój adres, to by ułatwiło proces weryfikacji twojej tożsamości i przyśpieszyło dostarczenie wezwania na rozprawę sądową o ile do takiej dojdzie

Mariusz Karowski @mariuszkarowski

w jednym komentarzu omawiasz bota na steemit i plugin wordpress-steemit, a w drugim nie znasz się na programowaniu i tworzeniu stron, i potrzebujesz kolegi do zakładania kont

prowadząc stronę przez rok nauczyłem się instalować i uruchamiać pluginy.
Ps. Podaj swój adres ! to nam bardzo pomoże doprowadzić sprawę do końca

Widzę że tu się kończy twoje bohaterstwo. Ustalenie twojej tożsamości zajmie pewnie kilka mięsięcy dlużej ale to się da zrobić. Dodatkowo obciąży się ciebie dodatkowymi kosztami przed amerykanskim sądem.
Ps. zbieraj pieniądze na podróż do stanów bo w przypadku twojej nieobecności na rozprawie dojdzie do procesu zaocznego w którym sąd wyda taki wyrok jakiego zażądają adwokaci Mirka a to może cię zrujnować

Przepraszam, ale ja chciałbym tylko powiedzieć, że właśnie wszedłem na swoje konto i zobaczyłem, że tu jest napisany ten artykuł. Nie wiem jak to się stało, ale kiedyś kolega zakładał mi konto i to chyba on napisał, ale nie wiem, bo pod tym nickname w sumie sporo osób pisało, a ja mam też dostęp do tego konta.
Pozdrawiam,
Kamil Styczyński

Prosze pani, pies mi zjadł zeszyt, dlatego mam nowy. Tak było nic nie zmyślam

jeszcze adres, proszę

Dobra robota fifek, antyszczepionkowców trzeba tępić na każdym kroku. Szkoda, że usunąłeś treść, twój artykuł był słuszny. Tu jest kopia treści: https://phist.steemdata.com/history?identifier=https%3A%2F%2Fsteemit.com%2Fpolish%2F%40fifek%2Fsprawa-wieloryba-mmmmkkkk311-csi-steemit

Kolega zrobił sobie stronkę z sex kamerkami, a ty pomyślałeś sobie że teraz lepsza kasa jest z innego gówna. Jak dla mnie to jesteś rakiem. Nie wiem czy to prawda co napisał @fifek, ale ty swoim postem pogrążyłeś się totalnie.
Żadnego sądu nie będzie, bo każdy adwokat kazał by ci trzymać język za zębami.

lepsza kasa ? ja na swojej stronie nie miałem żadnego banera nigdy, zrobiłem to by promować vlogerów

Tak, promujesz oszustów co pasożytują na cierpieniu innych, myślę o Ziębie. Mam uwierzyć w to że robisz to z potrzeby serca? Jak parę godzin wcześniej piszeż że masz inne wzorce.

Jeżeli uważasz że Zięba jest oszustem to podaj go do sądu, ale bez wyroku nie masz prawa go uciszać

Zięba już dawno powinien siedzieć, niestety jeszcze nie ma prawa, które karałoby za to, że ktoś publicznie i wbrew faktom naukowym nawołuje do zniesienia przymusu szczepień.

Gratuluję poglądów, niestety to jest czysty zamordyzm (coś czym się brzydzę najbardziej). Czy na tej zasadzie nie powinien również siedzieć pan któremu kradniesz filmiki i wrzucasz na dtube? Można powiedzieć że również on działa wbrew faktom naukowym

to za zamordyzm

flaga za raka

Chociaż dochodzenie ciekawe w swojej formule, to jednakże udostępnienie danych w blockchain to GRUBA PRZESADA. Dlatego flaguję i każdy powinien zrobić to samo!

Dane w sieci najprawdopodobniej ciągle zgrywane są na blockchain i ani Ty ani ja tego nie zmienimy. To nie są żadne prywatne dane ze zhackowanego komputera na litość boską, jestem tylko człowiekiem z wyszukiwarką google.
Po wielu poniższych komentarzach można zobaczyć jak łatwo jest kogoś przekupić zwykłymi upvote'ami na Steemicie. Nawet uczciwe i kulturalne osoby jak Ty, @hallmann czy @minprawdy. Serio, dziwi mnie to.

No ja na pewno najwięcej dostałem od @mmmmkkkk311. Umiesz internety to sprawdź sobie w blockchainie.

figę dostałeś, znaczy flagę lol

jak łatwo jest kogoś przekupić zwykłymi upvote'ami na Steemicie

Nie przypominam sobie by Mmmmkkkk311 dawał upvote'a Lukmarcusowi. Mi daje. Ale to nie miało wpływu na flagę. Postąpiłbym podobnie gdyby chodziło np. o Niepoprawnego, z którego treściami się w 90% nie zgadzam. Uważam jednak, że lustracje "osób niepublicznych" są słabe i prowadzą do tego co oglądam w Black Mirror. Jak wrzucasz stare pieśni to daje upvote'a. Jak grzebiesz w czyjejś prywatności to flagę. Moim zdaniem nie służy to społeczności. Wręcz przeciwnie.

Po wielu poniższych komentarzach można zobaczyć jak łatwo jest kogoś przekupić zwykłymi upvote'ami na Steemicie. Nawet uczciwe i kulturalne osoby jak Ty, @hallmann czy @minprawdy. Serio, dziwi mnie to.

Mój portfel chyba nigdy nie skalał się pieniędzmi od mk, a jesli tak, to mogę Ci je nawet przelać. I jeśli sugerujesz przekupstwo, to plz udowodnij to.

Dane w sieci najprawdopodobniej ciągle zgrywane są na blockchain

mapandowód.mp3

Sam padłem ofiarą stalkowania i nie chciałbym, żeby moje dane były przechowywane na blockchainie steema. Dlatego oflagowałem (chociaż podejrzewam, ze to nic nie da)

fifek, tutaj nie chodzi o kupienie kogoś za steem dolary. po prostu ujawnianie prywatnych danych to jest paragraf. dane które podałeś są ze źródeł kodu strony, chyba nie są ogólnodostępne. ludzie tak reagują, bo to mała i zgrana społeczność.

dane które podałeś są ze źródeł kodu strony, chyba nie są ogólnodostępne

są. prawy klik i zbadaj element w chrome :)

Pozwiesz Google i rząd USA za publiczne udostępnianie informacji? Bo stamtąd wszystkie są wzięte. Pozdrawiam

Proponuję jeszcze wrzucić fotki jego mieszkania i generalnie rozdawaj jego klucze do mieszkania dorobione. Najlepiej jakimś świrom.
Jakbyś nie załapał, to był sarkazm, to zapoznaj się jeszcze z prawem np. prawo karne o ochronie danych osobowych art. 49 czy 51
Ładny DOX.... Nieważne gdzie co znalazłeś, ważne, że to upubliczniasz w tak bezczelny sposób i jeszcze bota se kupujesz na upvote...

Lubie @mk jak żydzi Pana Jezusa, i miałem te dane duzo wcześniej. Uważam, że jest po prostu trollem, zarobił soje pieniądze w taki i nie inny sposób, Ale upublicznianie danych zwłaszcza na blockchainie to strasznie słabe zagranie

Nie pochwalam podawania publicznie danych osobowych nawet jeśli są w internecie już upublicznione.

Napiszę to samo co na czacie.

Nie ważne jak się z kimś nie zgadzamy, ale takie akcje nie powinny mieć miejsca.

Jak jest na to przyzwolenie to się kończy jak z tą kobietą co pogłaskała psa a na fb tysiące ludzi stwierdziło że go porzuciła. Miała problemy wszędzie, ludzie ją szkalowali. Kilkanaście tysięcy ludzi w internecie bo pogłaskała psa przy drodze.

Jak by ktoś chciał to by znalazł jego dane sam.

Ale trzeba przyznać, że @mmmmkkkk311 dość słabo zadbał o swoją anonimowość. Jednak nikogo nie zwalnia to z odpowiedzialności za rozpowszechnianie takich danych.

Ja rozumiem, że można kogoś nie lubić , ale wrzucanie jego danych osobowych na blockchain to przesada i oznaka tego, że zaszło za daleko. Nikt nie chciałby być potraktowany w ten sposób, zwłaszcza, że stwarza potencjalne niebezpieczeństwo, że ktoś mając te informacje zacznie danej osobie realnie grozić. Stąd w ramach protestu flaguję ten artykuł.

Z przykrością muszę dać pierwszą flagę. Niestety ta cała lustracja przypomina mi aż za bardzo serial "Black Mirror". Kolejnym etapem będzie donoszenie do Urzędu Skarbowego na osoby, które nam się nie podobają. Co zresztą byłoby nawet bardziej zasadne, bo tu zachodziłoby prawdopodobieństwo naruszenia przepisów karno-skarbowych, a nie Dekalogu.

@mmmmkkkk311 nigdzie nie wygłaszał kazań dot. moralności katolickiej, więc uderzanie w niego z tej strony nic tutaj nie wnosi. Co więcej, obrzydliwa jest sugestia na temat "kontaktów z dziećmi". Przepisy kodeksu rodzinnego dotyczą spraw rozwodowych. Sugerowanie, że może chodzić o inne sprawy jest czymś nie do przyjęcia.

Przykro mi @hallmann. Niestety dopowiedziałeś sobie parę rzeczy i na ich podstawie wyciągnąłeś błędne wnioski. Pomimo moich sympatii do katolicyzmu to zasadniczo mam to w dupie do jakiego kościoła on uczęszcza, w żadnym miejscu w artykule nie piłem do tego i nie rozumiem skąd to wziąłeś. To samo z "kontaktami z dziećmi" - w żadnym miejscu niczego nie sugerowałem, to jest zwyczajny cytat fragmentu z udostępnionego kodu i tylko tyle. Przykro mi za te flagi, miałem dobre intencje. Trzeba brać odpowiedzialność za to, co się robi i mówi w sieci.

Też mi jest przykro, bo nie lubię dawać flag. Ale cel nie uświęca środków. A te środki są niedopuszczalne. Uważam, że jeśli ktoś nie jest osobą publiczną, nie powinien być poddawany takiej lustracji.

Można się z kimś nie zgadzać, można gardzić jego poglądami i sposobem na życie. Ale takie upublicznianie danych i grzebanie w historii rodzinnej to przesada. Miałam nadzieję, że nigdy nie będzie trzeba, ale daję swoją pierwszą flagę :(

Przeczytałem to i ciągle się zastanawiam co chciałeś osiągnąć tym całym śledztwem? W imię prywatnej wojenki upubliczniłeś dane osobowe na Blockchain. To co MK robił lub robi jest co najwyżej niemoralne, ale nie ma tu żadnego przestępstwa. Ty natomiast z śledczego możesz szybko stanąć po drugiej stronie krat, szczególnie gdy MK zdecyduje się założyć sprawę. Nie znam bardzo dobrze prawa amerykańskiego, ale w kwestii prawa do zachowania prywatności i danych osobowych jest bardziej restrykcyjne niż polskie.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66437.76
ETH 3321.27
USDT 1.00
SBD 2.71