You are viewing a single comment's thread from:

RE: Racjonalność Religii i Prawo Boskie | Rationality of Religions and Divine Rights

in #polish7 years ago

W jednym z wywiadów jeden z dość znanych agnostyków, astrofizyk Neil deGrasse Tyson powiedział, że ateiści obecnie koncentrują się na bardzo złej rzeczy - obalaniu głupich pomysłów. Nie ma co rozdrabniać się nad wersetami biblijnymi, byli już przed nami tacy, którzy lepiej to robili. Lepszym pomysłem jest skupienie się na tym, co my możemy dać, jakie wartości powinniśmy promować w laickim społeczeństwie.
Pozdro!
PS. Coś chyba źle ci się pokopiowało, bo masz zdublowane fragmenty.

Sort:  

Duble już usunąłem . Dobrze powiedział ale aby wnieść coś dobrego sądzę że trzeba pomóc ludziom wyrzucić zabobon taki cel mają moje materiały

Gwarantuję, że każdy bardziej obyty retorycznie wierzący wymyśli jakiś kontrargument na tego typu zarzuty. Próbujesz racjonalnymi argumentami przemówić do materii z istoty nieracjonalnej, co w moim przekonaniu jest skazane na porażkę. Sam kiedyś brnąłem w takie rzeczy.

To co proponujesz abym przemilczał głupotę wierzących

Dokładnie :) po co "uszczęśliwiać" ludzi na siłę? :P

Artykuły mimo to będę pisał po prostu mam chęć tworzenia

A no proszę bardzo :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58919.17
ETH 2647.00
USDT 1.00
SBD 2.43